Pristup temeljen na transparentnosti i uvažavanju potreba kupaca dm je zadržao i tijekom prošle poslovne godine, a rezultati su nam potvrdili da je fokus na ljude najbolji način da još jednom zaslužimo vodeću poziciju na hrvatskom tržištu. U prošloj smo poslovnoj godini, koja je završila 30. rujna 2022., ostvarili rast ukupnog prometa od 13,6 posto, koji je dosegnuo 2,68 milijardi kuna, a rasli su i svi drugi ključni pokazatelji. Rezultate pripisujemo prije svega povjerenju naših kupaca koji prepoznaju sve što radimo kako bismo njihovo iskustvo kupnje učinili još boljim, što ne bi bilo moguće bez posvećenosti i truda djelatnica i djelatnika dm-a. I dalje smo jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom i jedini maloprodajni lanac koji kupcima nudi bezreceptne medicinske proizvode. U oba smo segmenta nastavili ulagati što je rezultiralo rastom prometa u dm online shopu za 75 posto, a u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda rastom većim od 40 posto. U prošloj smo poslovnoj godini uložili više od 61 milijun kuna u razvoj poslovanja te smo, uz šest novih prodavaonica, otvorili i 11 novih specijaliziranih kutaka za bezreceptne medicinske proizvode (OTC).
Tijekom jedne od najvećih tržišnih promjena – uvođenja eura – potvrdili smo našu predanost transparentnom poslovanju te smo s dvojnim iskazivanjem cijena započeli gotovo dva mjeseca prije zakonske obveze. Kupcima smo na taj način omogućili duži prijelazni period te lakšu prilagodbu na novu valutu. Isti pristup naši kupci mogu očekivati i kada je u pitanju prilagodba dm-ovog poslovanja odredbama Zakona o izmjenama i dopuni Zakona o trgovini. Radno vrijeme naših prodavaonica od 1. srpnja uskladit ćemo s njihovim potrebama, pri čemu je važno istaknuti da će im na raspolaganju i dalje biti dm online shop. U modernizaciju i širenje prodajne mreže u ovoj poslovnoj godini uložit ćemo više od 80 milijuna kuna jer su prodavaonice i dalje srce našeg poslovanja. Naravno, s obzirom na to da razvoj tehnologije značajno utječe na maloprodajni sektor, nastavit ćemo s ulaganjima u digitalizaciju. Danas kupci očekuju dostupnost informacija, proizvoda i usluga kad god im to odgovara i gdje god se nalazili. Na taj smo trend odgovorili pokretanjem aplikacije ‘Moj dm‘ koja dm svijet stavlja na dlan svakog korisnika pametnog telefona. Uz mogućnost obavljanja kupnje, kupci u aplikaciji mogu saznati sve informacije o proizvodima koje dm nudi te ostvariti brojne pogodnosti programa lojalnosti dm active beauty. Naši su kupci rado prihvatili ovu inovaciju te aplikaciju danas na svojim pametnim telefonima ima više od pola milijuna ljudi u Hrvatskoj, a samo u prvih šest mjeseci čak 40 posto svih kupnji obavljenih u dm online shopu realizirano je putem aplikacije. Uslugom ekspresnog preuzimanja dodatno smo uskladili naše poslovanje s potrebama kupaca. Uspješno smo povezali dm online shop s našim prodavaonicama i kupcima omogućili da samo sat i pol nakon narudžbe u online shopu svoje proizvode preuzmu u prodavaonici dm-a po izboru.