- Završavao sam studij u Španjolskoj i tu se pojavila prilika da vodim Glovo u Hrvatskoj
- U Americi trenutno zapošljavamo više ljudi nego u Hrvatskoj
- Amerika je najveće tržište na svijetu, ali i najzahtjevnije i najkompetitivnije
- Nerealan je osjećaj bio otvoriti Muzej iluzija nasred Stripa u Las Vegasu, pored Cosmopolitana i Bellagia
U novoj epizodi podcasta, Liderov novinar i voditelj Roko Kalafatić razgovara s Teom Širolom, predsjednikom Muzeja iluzija, najvećeg lanca privatnih muzeja na svijetu koji svoja vrata otvara u nekima od najvećih i najpopularnijih gradova, od Europe do Sjedinjenih Američkih Država.
Inače, Širola je karijeru započeo kao konzultant u korporativnim financijama u tvrtki Grubišić & Partneri, radeći na spajanjima i preuzimanjima u Hrvatskoj i regiji. Nakon toga je svoje iskustvo gradio, među ostalim, kao glavni direktor Glova za Hrvatsku. Podsjećamo, od ulaska na hrvatsko tržište 2019. godine, Glovo se proširio na više od 20 gradova u zemlji, dok je popularnu aplikaciju za dostavu preuzeo svaki četvrti državljanin Hrvatske. Krajem 2021. Širola prelazi na funkciju COO-a Muzeja iluzija, kasnije preuzimajući ulogu predsjednika tvrtke. Muzej Iluzija jedan je od najuspješnijih hrvatskih izvoznih proizvoda, a za cilj ima otvoriti čak 100 muzeja do kraja 2026. godine. Priču o globalnom razvoju (i izazova) domaćeg brenda otkrijte u novoj epizodi Liderova podcasta!
Cijela epizoda podcasta dostupna je na našoj mrežnoj stranici i kanalu na YouTubeu. Kratke isječke svake epizode možete pogledati na našem TikToku, Instagramu, YouTubeu, Facebooku ili LinkedInu.