Trgovački lanac Eurospin s novom godinom kreće u povećanje plaća od prosječno 12 posto svim svojim zaposlenicima u maloprodaji. Među njima, čak 40 posto zaposlenika će dobiti povišicu od visokih 20 posto. Lanac je ove godine već povisio plaće za 10 posto te zaposlenicima osigurao božićnicu u iznosu od 500 eura što je jedna od najvećih u sektoru trgovine. Da je Eurospin uistinu poželjno mjesto za raditi i da svojim zaposlenicima nudi prilike za rast i napredovanje pokazuje činjenica da je ove godine u Eurospinu napredovalo čak 15 posto zaposlenika, odnosno njih 67 od ukupno 440 zaposlenih.
Ovaj diskontni lanac talijanskih korijena specijaliziran je za prodaju prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a prodaje isključivo svoje robne marke te svojim zaposlenicima plaća svaki sat prekovremenog rada, naknade za prijevoz i prehranu te brojne bonuse. U Eurospin trgovinama ne postoje klasični brendovi kao u ostalim supermarketima, već isključivo proizvodi koje je tim stručnjaka osmislio i pažljivo odabrao da odgovore na sve karakteristike tržišta.
Eurospin je vrata svoje prve trgovine u Hrvatskoj otvorio u kolovozu 2020. godine u Zadru te se u tri godine djelovanja proširio na 23 poslovnice s ukupno 440 zaposlenika i to u Puli, Poreču, Pazinu, Labinu, Viškovu, Splitu, Zadru, Sisku, Samoboru, Zaprešiću, Velikoj Gorici, Zagrebu, Čakovcu, Vrbovcu, Križevcima, Koprivnici, Bjelovaru, Požegi, Slavonskom Brodu, Osijeku i Đakovu.
Poseban se fokus stavlja na pametnu kupnju te održivost. Pametna kupnja podrazumijeva svakodnevnu ponudu kvalitetnih proizvoda po najpovoljnijim cijenama. Kako bi se osigurala raznolikost, kvaliteta i ekonomičnost asortimana, Eurospin neprestano prilagođava svoju ponudu zahtjevima tržišta, dajući prostor i domaćim proizvodima pa su tako na policama talijanskog diskonta svoje mjesto pronašli brojni hrvatski dobavljači.
Također, Eurospin nastoji svoju misiju provoditi u plodonosnoj razmjeni sa svijetom i to unapređenjem ponude, smanjenjem utjecaja poslovanja na okoliš i inicijativama kojima pruža potporu široj zajednici. Drugim riječima, održivost smatra standardom kvalitete.
U cilju očuvanja okoliša uključeni su svi sektori preko projekata energetske opskrbe, ponovne upotrebe, recikliranja i održivih proizvodnih lanaca. Eurospin zato pomno bira asortiman proizvoda koje obilježava sve veća održivost zahvaljujući brojnim certifikatima kojima se jamči ekološka i društvena održivost svih njegovih proizvoda. Kompanija sudjeluje i u društvenim inicijativama, u konkretnim projektima s dobrotvornim ustanovama te nevladinim organizacijama na nacionalnoj i lokalnoj razini.
Upravo je Eurospinu Hrvatska dodijeljen Customer’s Friend certifikat za vrhunsku izvrsnost, čime je prošle godine postao član međunarodnog Customer‘s Friend kluba kao nositelj zlatne medalje ‘jer mi cijenimo svoje kupce‘ i statusa ‘vrhunska izvrsnost‘. Prestižno priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, sa sjedištem u Švicarskoj i to tvrtkama koje su posvećene izvrsnosti i predanom odnosu s klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima.
Zato ni ne čudi da je filozofija grupe Eurospin: ‘na prvom mjestu ostaje predani rad kako bi Eurospin uvijek bio jamstvo kvalitete i uštede‘.