Iza kulisa društvenih platformi, ali i i reklamnih panoa vodi se epska bitka između potrošača kojima je njegovano, ali ispeglano lice bez pora i bora, uz malenu pomoć kozmetike, a još veću neinvazivnih tretmana, statusni simbol i onih koji svim srcem i novčanikom grle takozvani realness movement - pokret stvarne, prirodne ljepote bez intervencija filtera bilo koje vrste. Ovi prvi zaslužni su za bum estetskih korekcija, posebno među predstavnicima generacije Z, a ovi drugi možda jesu u manjem broju, ali su zato sve glasniji.
U borbi protiv toksičnih ideala ljepote koji ruše samopouzdanje, pa i mentalno zdravlje, Instagram lica i lažnog, zavaravajućeg filtriranog i fotošopiranog sadržaja ustaju i neki brendovi iz beauty-industrije koji su odlučili slijediti put pionira stvarne ljepote u marketinškoj komunikaciji, američkog Dovea.
Redefiniranje ljepote
Jedan od takvih je i ‘naše gore list‘, beauty-brend Skintegra koji u svojoj komunikaciji odbacuje iluziju savršenstva i počiva na ideji da su autentičnost i zdravlje kože temelji istinske ljepote. U današnjem svijetu takav je potez poželjan, ali i hrabar. Naime, iako su korisnici u potpunosti svjesni da savršenstva u stvarnom svijetu nema, da postoji prilična diskrepancija između izgleda na reklami/feedu i u realnom životu, i dalje se nadaju, kupuju obećanja. Upravo zbog toga, kako kaže osnivačica i izvršna direktorica Skintegre, Jelena Skendžić Ratkajec, postoji realan rizik da će iskreniji, siroviji pristup vizualima odbiti neke kupce.
Kako je Skintegra uspjela osvojiti kupce tim ‘rizičnijim‘ pristupom, što misle o well-ageu, a što o anti-ageu te koji su ciljevi i misija brenda, otkrijte u novom Liderovu specijalu Brendovi.
Liderov specijal ‘Brendovi‘ u digitalnom je izdanju na tržištu od 15. svibnja, a u tiskanom od 17. svibnja (16. svibnja u Zagrebu).
Sadržaj nastao u suradnji s brendom Skintegra.