Za razliku od Google, Applea, Amazona ili Walt Disneya, domaći Polleo Sport biznis nije pokrenuo u garaži već u – bivšem frizerskom salonu. Ta prva skromna poslovnica u zagrebačkoj Selskoj bila je ishodišna točka brenda koji se danas može pohvaliti statusom regionalnog lidera u industriji zdrave hrane i opreme za sport.
Osim što nastavljaju sa širenjem na strana tržišta i inoviranjem trenutne ponude, nedavno su lansirali potpuno novu kategoriju premium proizvoda za žene. Zoe Nutrition njihova je prva linija suplementacije za žene, a njoj su pridružili i prvi shaker od tritan plastike koji se proizvodi u Hrvatskoj – Shieldmixer te sklopili suradnju s Krašem i Biobazom, a do kraja godine kane realizirati još jedan projekt s domaćim brendom čije ime još uvijek ne otkrivaju.
Kako kažu iz kompanije, plan o lansiranju Zoe Nutritiona počeo se kuhati prije sedam godina kad su shvatili da su dostupne suplementacije najčešće bile ekstenzije poznatih brendova s neemotivnim marketingom, vrlo sličnog dizajna (uglavnom ‘ženska‘ ružičasta) i sastava. Željeli su ponuditi nešto drugačije, inovativnije, spojiti svijet fitnessa i ljepote.
Kako je izgledao proces nastanka brenda koji su stvorile žene za žene, što je dalo brendu snagu i kredibilitet te koja je uloga njihove zajednice fanova, otkrijte u novom Liderovu specijalu Brendovi.
Liderov specijal ‘Brendovi‘ u digitalnom je izdanju na tržištu od 15. svibnja, a u tiskanom od 17. svibnja (16. svibnja u Zagrebu).
Sadržaj nastao u suradnji s brendom Polleo Sport.