Aktualno
StoryEditor

12. Case Study Competition: 11 kompanija nagradilo 32 najbolja studentska tima

02. Lipanj 2016.
Piše:
Jasmina Trstenjak

Studenti čija su inovativna i kreativna rješenja stvarnoga poslovnog problema iz prakse oduševila žiri sastavljen od predstavnika poduzeća za svaki pojedini slučaj na prošlotjednoj svečanoj završnici dvanaestog Case Study Competitiona (CSC) nagrađeni su vrijednim nagradama: novčanim iznosom, a neki i praksom kod poduzeća partnera natjecanja. Ove se godine prijavilo više od 1200 studenata iz 22 grada i pet država: Hrvatske, BiH, Srbije, Crne Gore i Slovenije. Cijeli program CSC-a potrajao je četiri mjeseca, tijekom kojih su poduzeća imala težak zadatak izabrati najbolje i, kako su rekli, nijanse su odlučivale. Svaka tvrtka proglasila je najbolja tri tima, koja su za svoje ideje nagrađena s 10 tisuća kuna za prvo mjesto, pet tisuća kuna za drugo te za treće mjesto s tri tisuće kuna.

Odmjeravanje snaga – Prijavio sam se zato jer sam u poslovnom slučaju Zagrebačke banke vidio izazov i htjeli smo vidjeti kakvi smo među drugim studentima i među konkurencijom. Rješavanje poslovnog slučaja potaknulo nas je da dosta toga naučimo iz područja financija, excela i sl. i da sve to skupa objedinimo u jedan rezultat, koji je prema našemu mišljenu ispao jako dobar. I mentori su nas za to nagradili  –  komentirao je Denis Pavičić, pobjednik Zabinoga poslovnog slučaja  (financiranje projekta vjetroelektrane). Osim Zabe ovogodišnje poslovne slučajeve zadali su Adacta (Istraživanje i razvoj nove usluge zasnovane na xRM konceptu), Hotel Zlatni jelen (Arhitektonsko-prostorna rješenja hotelskog kompleksa), Hrvatski Telekom (Internet of Things u turizmu RH), Ina (Proces pribavljanja i selekcije pripravnika srednje stručne spreme tehničkog usmjerenja), Novartis (Društvena odgovornost farmaceutske industrije), Pliva Hrvatska (e-kampanja za Plivinu paletu kontraceptiva), Privredna banka Zagreb (Razvoj odnosa sa studentskim segmentom s naglaskom na Customer Experience), Société Générale - Splitska banka (Razvoj loyalty programa kartice za mlade Splitske banke), Tisak (Tisak code) i Zagrebačka pivovara (Žuja na INmusic festivalu).

Obostrana korist CSC natjecanje organizira studentska udruga eSTUDENT, u kojem poslodavci daju stvarne poslovne slučajeve, a studenti zatim osmišljavaju efikasna, inovativna i kreativna rješenja. Poslovni slučajevi nisu ograničeni na samo dio fakulteta već je natjecanje otvoreno za sve studente. Timovi se sastoje od dva do četiri člana, a svakom je timu na raspolaganju mentor iz poduzeća čiji poslovni slučaj rješavaju. To studentsko CSC natjecanje već dvanaestu godinu zaredom studentima omogućuje stjecanje vrijednoga poslovnog iskustva, koje će im sigurno biti korisno u budućoj poslovnoj karijeri, a poduzećima široki spektar novih ideja te potencijalne buduće zaposlenike.

29. travanj 2024 05:38