Mirko Anesi

Hrvatski pogon i skladište isporučuju važne količine materijala

Odluka o ulaganju u Hrvatsku pokazala se kao strateški iznimno dobra – pogon u Bistri danas je hub za poslovanje u cijeloj regiji

Među tri najveća svjetska proizvođača PVC profila je grupa Deceuninck, sa sjedištem u Belgiji, koja proizvodi u šesnaest, a izvozi u devedeset zemalja svijeta. U Hrvatskoj Deceuninck uspješno posluje već dvadeset godina i jedan od njegovih proizvodnih pogona otvoren je prije dvije godine u Bistri. Prema riječima Mirka Anesija, general managera za regiju Adriatic, taj pogon odlično posluje i odluka o njegovu otvaranju pokazala se iznimno dobra.

Kako posluje Deceuninckova nova tvornica u Bistri?

– Upravo smo obilježili dvije godine rada pogona u Donjoj Bistri i mogu reći da smo iznimno ponosni na sve što smo u tom razdoblju postigli. Odluka o ulaganju u Hrvatsku pokazala se kao strateški jako dobra – naš pogon u Bistri danas je regionalno središte, odnosno hub za poslovanje u cijeloj regiji Adriatic. Posebno ističem da upravo u Bistri imamo najveće kapacitete za laminaciju PVC profila (završno foliranje na ekstrudirane PVC profile) u regiji, što nas čini jednim od tržišnih lidera. Na godinu u svom pogonu apliciramo milijune metara folija na PVC profile – to su vrlo ozbiljni brojevi koji govore sami za sebe. Kada se usporedimo s drugim tvrtkama unutar grupacije Deceuninck, dodatno nas veseli činjenica da naš pogon i skladište u Bistri isporučuju količine materijala koje su važne ne samo na europskoj razini, nego i globalno.

Na koja tržišta izvozite proizvode?

– U ovom trenutku u Hrvatskoj imamo stotinjak redovitih kupaca, a u cijeloj regiji Adriatic opslužujemo više od 400 partnera. U Italiji surađujemo s gotovo 200 kupaca. Kada sve to zbrojimo, dolazimo do impresivnih oko 600 redovitih kupaca u regiji – što je u našoj industriji zaista velik rezultat i potvrda snage i kvalitete našeg poslovanja. Ponosni smo što je upravo Italija naše ključno izvozno tržište, što potvrđuje i činjenica da smo dvije godine zaredom bili nominirani za prestižnu nagradu 'Zlatni ključ' u kategoriji najboljeg izvoznika među srednjim poduzećima. Talijansko tržište iznimno je zahtjevno, osobito kada je riječ o kvaliteti, dizajnu, bojama i dekorima. Kupci su jako osjetljivi na detalje i imaju visoke estetske standarde, što dodatno naglašava uspjeh koji smo postigli u konkurenciji s ostalim proizvođačima u našem segmentu.

Kakvi su poslovni izgledi u Hrvatskoj i regiji, kakvi su trenutačna situacija i planovi?

– Tržište je vrlo dinamično i konkurencija je snažna, no vidimo pozitivne trendove – građevinski sektor trenutačno je na vrhuncu, osobito kada govorimo o investicijama u nove projekte i energetsku obnovu i obnovu od potresa postojećih građevina. U Hrvatskoj ostvarujemo stabilne poslovne rezultate. Na lokalnoj razini i dalje smo maksimalno fokusirani na podršku kupcima – cilj nam je biti njihov prvi izbor. Na razini grupacije planiramo daljnja ulaganja u inovacije i razvoj proizvoda. Nedavno je Deceuninck investirao u vlastite aluminijske sustave za prozore, što predstavlja važan strateški korak. U nadolazećem razdoblju planiramo proširiti distribuciju tih aluminijskih profila prvo na talijansko tržište, oslanjajući se na iskustvo i logističke kapacitete svog tima u pogonu Bistra, a poslije potencijalno i proširiti svoju ponudu aluminijskih sustava profila na cijelu regiju Adriatic.

Koji su vaši proizvodi najtraženiji i zbog čega?

– Kupci danas donose odluke na temelju tri ključna kriterija: estetike, tehničkih performansi i održivosti. Naš je ​PVC profil Elegant ​iznimno tražen jer savršeno odgovara svim suvremenim zahtjevima tržišta. Prvi i najvidljiviji aspekt je dizajn. Estetika je iznimno važna krajnjim korisnicima – ljudi žele proizvod koji izgleda moderno, profinjeno i koji se uklapa u arhitektonske trendove. Elegant je, kako mu i naziv sugerira, sustav s vrlo čistim i minimalističkim linijama te smatram da imamo jedan od najljepših profila na tržištu. Drugi aspekt su tehničke karakteristike – naši sustavi, uključujući Elegant, nude izvanredne vrijednosti toplinske i zvučne izolacije, što je sve važnije zbog sve strožih građevinskih standarda i očekivanja kupaca. Treći ključni element je održivost. Sve veći broj kupaca, pogotovo među mlađim generacijama, želi proizvode koji imaju manji utjecaj na okoliš. Naš pristup uključuje korištenje recikliranih materijala i razvoj dugoročno održivih rješenja. 

 

*Sadržaj nastao u suradnji s Deceuninckom

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju