Najveći svjetski proizvođač piva Anheuser-Busch InBev ostvario je porast dobiti u drugom ovogodišnjem tromjesečju za gotovo 12 posto, uz rast prodaje za 1 posto.
Vlasnik pivskih brendova poput Budweisera, Stelle Artois i Corone, koji proizvodi više od četvrtine ukupnih svjetskih količina piva, ostvario je rast prodaje piva u drugom tromjesečju za 1 posto, dok je, usmjerivši potrošače na skuplja piva, prihode povećao za 5 posto.
>>>Pivovara Daruvar predstavila peto pivo craft linije ‘5th Element – Gerweiss’
Dobit prije kamata, oporezivanja i amortizacije (EBITDA), uz isključena valutna kretanja, skočila je 11,8 posto, na 5,35 milijardi dolara.
AB InBev, koji prodaje i dvostruko više piva nego njegov najbliži konkurent Heineken nakon što je lani za 100 milijardi dolara kupio SABMiller, objavio je da mu je na dva najveća tržišta, SAD-u i Brazilu, pala prodaja, a pad prodaje zabilježio je i u Kolumbiji.
No, među najvažnijim tržištima, pad profita zabilježio je samo u Brazilu, i to šesto tromjesečje zaredom, jer to najveće latinsko-američko gospodarstvo sporo i neravnomjerno izlazi iz najteže recesije u zadnjih više od 100 godina.