https://www.youtube.com/watch?v=uwv2pDY3G_k
Mercedes je u velikoj ofenzivi predstavljanja novih modela. Tako je, među ostalima, u Ženevi predstavljena verzija AMG GT 4-Door Coupé. Mercedes već u svojem programu ima model AMG GT i možda smo očekivali kako će on biti osnova za verziju s četiri vrata. Inženjeri i dizajneri iz Stuttgarta samo su djelomično ispunili naše želje.
Naime, stražnji kosi dio preuzet je od AMG GT-a, prednja karakteristična rešetka također, ali osnova vozila je ipak novi CLS. To se jasno vidi u dizajnu svjetala, odnosno kosturu čitavog vozila, ali i u unutarnjem prostoru.
Dvostruki digitalni kokpit
Mercedes naravno sada forsira svoj dvostruki digitalni kokpit, međutim, pitanje je neće li prilično sličan dizajn unutarnjeg prostora od najmanje A klase do S klase pa eto i preko četverovratnog AMG GT-a pomalo dosaditi?
Doduše tradicionalni kupci mogu dobiti izvedbu instrumentne ploče s klasičnim analognim brojačima, vjerojatno ipak primjereniju u sportskom automobilu. Poznato je da Mercedesovi automatici imaju mjenjač na desnoj ručici, a jedino AMG verzije imaju još ručicu mjenjača na uobičajenom mjestu ispred prednjih sjedala.
To je naravno slučaj i s AMG GT-om s četiri vrata. Ostatak komandne ploče čine već dobro poznati prekidači koji se nalaze u praktično svim Mercedesovim modelima.
Tri izvedbe motora
One koji kupuju ovakav automobil ipak najviše zanima što se krije ispod poklopca motora. Mercedes je ponudio tri izvedbe. Osnovna podjela je na šesterocilindrični i osmerocilindrični motor. Manji šesterocilindraš nosi oznaku 53 4Matic+ i zahvaljujući klasičnom turbopunjaču i električnom kompresoru razvija 435 konja.
PoTu je i pomoćni električni motor koji dodaje 22 konja, pomaže pri ubrzanju i naravno štedi gorivo. Verzija s osam cilindra u svojoj osnovnoj izvedbi razvija 585 konja i nosi oznaku 63 4Matic+. Navodno to nekim vozačima nije dovoljno pa za još malo novca mogu dobiti i verziju 63 S 4Matic+ sa 639 konja.
S obzirom na to da je ekologija ipak sveprisutna, tako i kod motora s osam cilindara postoji mogućnost isključivanja četiri cilindra tijekom rada ako nisu neophodni. Kao što stoji u nazivu, svi modeli imaju pogon na sva četiri kotača, s time da elektronika kod najjače izvedbe nudi program koji dopušta proklizavanje stražnjega kraja, popularno driftanje.
Mercedes je s ovim modelom udario prije svega na potencijalne kupce Porschea Panamere, odnosno Audija RS7, a BMW zasad nema pravoga konkurenta u tom segmentu.