Aktualno
StoryEditor

Atrakcije Zagreba i Dubrovnika u fokusu utjecajnih travel bloggera

17. Lipanj 2016.
Piše:
lider.media

"Influenceri", fenomen današnjice, danas su završili svoje proputovanje Zagrebom i Dubrovnikom. U organizaciji renomirane hotelske kuće, HUP Zagreb d.d. te sestrinske kompanije, Hoteli dubrovačka rivijera d.d. te uz potporu Hrvatske turističke zajednice te Turističke zajednice grada Zagreba, Turističke zajednice grada Dubrovnika te Župe dubrovačke, utjecajnim su svjetskim travel, food & lifestyle bloggerima odnosno Instagram influencerima, kako se sami nazivaju i kako ih njihovi pratitelji/čitatelji nazivaju, predstavljene vodeće atrakcije te posebni, skriveni kutci dviju vodećih hrvatskih turističkih destinacija.

Turizam živi digitalno

Svjedoci smo dolaska čitavih novih generacija koje sve svoje životne trenutke, izbore, stavove i informacije konzumiraju, ali i plasiraju digitalno. Online prisutnost, koja je svakako imperativ i standard, prva je stepenica odnosno referentna točka u razvijanju svjesnosti gostiju o stanovitoj destinaciji. Međutim, nastavno na razvoj tzv. experiental putovanja, svojevrsnog  višedimenzionalnog doživljaja destinacije, pri čemu nikako nije samo naglasak na objektivan kritički sud gosta o tzv. "hardwareu" destinacije odnosno pukim smještajnim kapacitetima, infrastrukturi ili samim atrakcijama, već, sve više, na "softwareu" destinacije odnosno čitavom sklopu doživljaja koje turist želi i zahtijeva iskusiti, društvene mreže su postale idealni kanali putem kojih se odvija dvosmjerna komunikacija između destinacija i ponuđača usluga te samih konzumenata usluga. Svijet društvenih mreža iznjedrio je izrazitu liberalizaciju i demokratizaciju odnosno konstantnu interakciju između destinacija i gostiju koji sve svoje doživljaje i stavove iznose putem raznih kanala, postajući tako "influencerima", glasnicima "experiental" travel trenda.

Upravo je stoga, HUP Zagreb, u svojem poduhvatu koji je jedinstven odnosno prvi ovakve vrste u regiji, prigrlio prezentaciju destinacija i svojih ponuda putem najnovije social media platforme, kojoj se predviđa rast brži od svojedobnog impresivnog rasta ostalih, sada već uobičajenih, društvenih mreža, putem - Snapcahta. Snapchat je nova platforma koja se temelji na videu; korisnici objavljuju isključivo video materijale te se svi doživljaji destinacije prikazuju na vrlo autentičan način, pružajući doista svojim korisnicima i iskustvo i doživljaj boravka. Snapchat zahtijeva fokus i pažnju, obzirom da sadržaj nestaje nakon 24 sata s platforme, no, naravno, influenceri konstantno nadopunjavaju platformu objavljujući nove sadržaje.

Hrvatska na snapchatu

Na svojem proputovanju pri kojem su najpoznatiji travel, lifestyle i food influenceri Europe upoznali vodeće atrakcije Zagreba i Dubrovnika, te odsjeli u renomiranih hotelima; The Westin Zagreb, Sheraton Zagreb te Sheraton Dubrovnik Riviera Hotelu, sva su događanja te svoje doživljaje hotela, usluge, grada i stanovnika popratili na Instagramu putem spektakularnih foto albuma, čiji se utjecaj mjeri sa čak po nekoliko tisuća pozitivnih komentara unutar sat vremena te putem - Snapchata. HUP Zagreb je sa svojim hotelima Sheraton u Zagrebu i Dubrovniku te hotelom The Westin prva hotelska kuća odnosno prvi brand uopće u Hrvatskoj koja je svoje ponude predstavila putem ove nove platforme izrazito brzo rastuće popularnosti te time dočarala doista jedinstvena iskustva ("experiental") čitavom tržištu novih korisnika; od raskošnih večera dobrodošlice na 17. katu hotela The Westin Zagreb sa spektakularnim pogledom na Zagreb, preko odlaska na Dolac s izvršnim šefom kuhinje Sheraton Zagreb Hotela te pripremi tradicionalnih hrvatskih jela sa šefom Matijom Balentom s namirnicama kupljenim na, po mnogima, najatraktivnijoj zagrebačkoj tržnici, obilaska grada Zagreba po poznatim i skrivenim kutcima metropole, piknika s vrhunskim delicijama šefa kuhinje The Westin Zagreba na krovu Muzeja za suvremenu umjetnost, pa sve do razgledavanja bisera Jadrana, grada Dubrovnika i očaravajuće dubrovačke rivijere i naravno, užitka u jelima dubrovačkog kraja - sva su iskustva destinacije bila dokumentirana odnosno  emitirana u svojevrsnom živom prijenosu, u realnom vremenu, preko Instagrama i Snapchata. U narednim se tjednima očekuju osvrt influencera  na njihovim putnim blogovima koji predstavljaju sažetak putovanja u destinacije uz impresije, komentare i korisne informacije iz prve ruke za sve njihove čitatelje; autentično iskustvo i doživljaj pretočeni u riječi, slike i video.

Tko su utjecajni travel bloggeri u obilasku Zagreba i Dubrovnika?

HUP Zagreb ugostio je utjecajne travel bloggere -  power i travel couple Saul Aguilar & Lesiu Odobresku, koji zajedno imaju preko pola milijuna follower-a;  dopisnicu i fotografkinju za ugledan online travel magazine Tiny Atlas Quarterly, Erin Kunkel. Osim njih, ljepote Zagreba i Dubrovnika predstavljene su Larissi Olenicoff, poznatoj pod pseudonimom The Blonde Gypsy, koja se zbog  svoje fascinacije ovim dijelom svijeta, posvetila istraživanju jugoistočne Europe, zatim jednom od prvih korisnika Instagrama uopće, travel fotografu Jiriju Siftaru, utjecajnim engleskim fotografima i travel bloggerima, Patriku Whitlocku te Seanu Byrneu te adventure travel bloggeru, Marcu Baechtoldu.

Svaki je blogger  itekako specifičan, sa svojom publikom i tržištem, svi se profesionalno bave fotografijama i travel blogovima i njihov je utjecaj doista značajan, poglavito na generaciju "millenialsa" i "Y" generaciju te su se renomirani hotelski brandovi u Zagrebu i Dubrovniku na ovaj način predstavili ovom tržištu na sasvim nov i jedinstven način.

24. travanj 2024 03:04