Kampanja Hrvatske turističke zajednice #SuperBowlCroatia provedena na društvenoj mreži Twitter povodom ovogodišnjeg finala lige američkog nogometa lige NFL, nominirana je za svjetsku nagradu City Nation Place koja će biti dodijeljena idućeg tjedna.
O tome su danas izvijestili iz HTZ-a dodajući da su hrvatskoj kampanji u kategoriji ‘‘Best use of social media‘‘ za nagradu konkurenti Austrijski nacionalni turistički ured, ConnectIreland.com, Travel Manitoba i Onlynalon.
Podsjećamo da je Lider pisao o prilici za promociju hrvatskog turizma koja se ponudila kroz finale Super Bowla, a čini se da su u HTZ-u na vrijeme reagirali.
Nagrade će biti dodijeljene na prvoj City Nation Place konferenciji 5. studenoga ove godine u Londonu koja će okupiti više od 150 predstavnika vladinih službenika, investitora, turističkih djelatnika i destinacijskih marketinških stručnjaka.
Ostale tri kategorije u kojima će biti dodijeljene nagrade City Nation Place su Best Citizen Engagement, Best Communication Strategy i Place Brand of the Year.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić povodom nominacije je izjavio da je "tim ljudi promptno i marketinški odlično iskoristio činjenicu o hrvatskom porijeklu oba trenera u finalu najgledanijeg sportskog spektakla u SAD-u te da je ta mini kampanja imala odlične efekte što dokazuje i ova nominacija".
Smatra i da je to pravi primjer kako kvalitetna real-time kampanja može biti vrlo uspješna.
Iz Glavnog ureda HTZ-a podsjećaju da su se na ovogodišnjem SuperBowlu za trofej borile ekipe New England Patriotsa i Seattle Seahawksa čiji su treneri obojica hrvatskih korijena.