Sedmu godinu za redom portal Moj Posao provodi tradicionalno anonimno istraživanje za titulu ‘Najbolji poslodavac‘ o organizacijskoj klimi i zadovoljstvu na radnom mjestu. U istrživanju sudjeluju sami zaposlenici, a prijaviti se mogu sve zainteresirane tvrtke bez obzira na svoju veličinu.
Upitnik koji popunjavaju zaposlenici sastoji se od 80 pitanja koja su podijeljena u sedam kategorija - korporativna komunikacija, organizacija rada, međuljudski odnosi, radni uvjeti, razvojne mogućnosti, lojalnost zaposlenih i zadovoljstvo radnim mjestom.
U istraživanju, koje svake godine obuhvaća po nekoliko tisuća zaposlenika, tvrtke s najboljim rezultatima stječu status Najboljeg poslodavca. Status im donosi konkurentsku prednost na tržištu rada, omogućuje privlačenje najboljih kandidata te zadržavanje kvalitetnih zaposlenika.
Titulu najboljih u 2012. odnijeli su Metro Cash&Carry u kategoriji velikih tvrtki, DHL International u kategoriji srednjih tvrtki, dok je među malim tvrtkama najzadovoljnije zaposlenike imala Red Bull Adria.
Istraživanje je namijenjeno svim tvrtkama koje razmišljaju na koji bi način mogle motivirati, povećati produktivnost zaposlenika i poboljšati radnu atmosferu, ali nisu sigurne što ih ograničava u tome.
Osim informacija o snazi i slabostima u upravljanju zaposlenicima, izvješće će im dati i mogućnost usporedbe s drugim tvrtkama koje pripadaju istom gospodarskom krugu.
Sve zainteresirane tvrtke mogu se uključiti u Istraživanje o najboljim poslodavcima do 1. listopada ove godine prijavom na službenoj stranici projekta www.najboljiposlodavac.hr