BMW je nedavno predstavio sedmu generaciju popularne serije 5. U dizajnu novoga modela igrao je na sigurno, nije previše promijenjen u odnosu na prethodnika. U unutarnjem prostoru nudi čiste linije, sve je na svojemu mjestu, jasno i precizno; što je važno, prostor odiše kvalitetom. Sve veći utjecaj svakako ima multimedija s velikim ekranom na središnjoj konzoli.
Dva dizelaša
Nova petica može na kraće vrijeme čak umjesto vas preuzeti komande upravljača i biti u potpuno autonomnom načinu vožnje. BMW u novoj petici omogućuje ugradnju pogona na sve kotače, odnosno famozne oznake X na svakome modelu (xDrive). Svi modeli (izuzev najslabijeg dizelaša koji ima manualni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa) serijski dolaze s osmerostupanjskim automatskim mjenjačem najnovije generacije. Motorizacija je dobro poznata i, rekli bismo, već odavno priznata. Srce svakog BMW-a uvijek je njegov motor koji potiče i dodatne emocije vozača.
Na početku prodaje u ponudi su dva dizelaša, modeli 520d i 530d. Manji pokreće motor snage od 190 konja koji je spoj snage i štedljivosti, za što su najbolji dokaz potrošnja od samo 4,1 l/100 km i najveća brzina od 238 km/h uz ubrzanje do 100 km/h u 7,7 sekundi. Snažnija izvedba razvija čak 265 konja pa već možemo govoriti o sportskom automobilu s blokadom na 250 km/h i u brzanjem od 5,6 sekundi. Sigurno će naknadno doći i druge verzije.
Stiže u veljači
Kod benzinaca govorimo o modelima 530i i 540i snage od 252 i 340 konja. Svakako treba navesti i verziju 550 i xDrive s 462 konja koja je, naravno, blokirana na 250 km/h, a do 100 km/h dolazi u samo četiri sekunde i ima stalni pogon na sva četiri kotača. S posebnom se pozornošću uvijek očekuje i M-inačica, ali ona će doći malo kasnije tijekom godine. Novi BMW serije 5 dolazi na hrvatsko tržište u veljači 2017. Budući da dolazi za malo više od dva mjeseca, još nisu poznate ni cijene ni točna definicija opreme.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=qBV-NsQExas[/embed]