Da biste imali šansu nadmašiti konkurenciju, osnovni je preduvjet da budete prisutni u svim segmentima na tržištu. Upravo se tim načelom vodio i BMW kada je ponudio model X7. Naravno da najveća brojka u nazivu znači da je riječ o najvećem modelu u ponudi. BMW X7 direktno cilja na Mercedes GLS, a donekle i na Audi Q7. Audi je s modelom Q7 negdje između BMW-a X5 i X7, tako da se može, a i ne mora smatrati konkurencijom. X7 sigurno neće biti čest odabir naših kupaca, ponajprije zbog cijene, ali i obujma. Tako glomazni automobili jednostavno nisu omiljeni na Starom kontinentu, ali su zato itekako ‘in‘ u Rusiji, na Bliskom istoku i donekle u SAD-u. A upravo te tri zemlje mjere liste milijunaša u tisućama, što znači jednaki broj potencijalnih kupaca.
Moć izvana
X7 prema našem sudu nije najatraktivniji model koji je BMW proizveo, ali to nije ni bio cilj. Vlasnici vozila poput ovog ponajprije žele osjećaj masivnosti i moći, a ne eleganciju, a to su dobili s BMW-om X7. Automobil je postavljen na 21-inčne felge, a na stražnjem dijelu ističu se horizontalna LED svjetla povezana kromiranom lajsnom. Novi je X7 dug 5163 mm, u širinu broji tek centimetar manje od dva metra, a visina mu iznosi 1805 mm. X7 je nastao prema konceptu X7 iPerformance, koji je predstavljen prošle godine. Kao što se opet traži u tom segmentu, u BMW-u X7 udobno se može prevesti sedam osoba. Kapacitet prtljažnika iznosi 1376 litara, a raste do 2559 litara preklapanjem sjedala.
Luksuz unutra
Unutrašnjost je maksimalno luksuzna i vozač ispred sebe gleda 12,3-inčni digitalni zaslon, a u središnjem dijelu nalazi se još jedan toliki zaslon osjetljiv na dodir. Opcijski će biti dostupan Bowers & Wilkinsov glazbeni sustav Diamond s 20 zvučnika. Na početku prodaje bit će dostupni modeli X7 xDrive40i s benzincem od 340 KS i 446 Nm okretnog momenta i dva dizelaša, X7 xDrive30d od 265 KS i X7 M50d s 400 KS i 760 Nm okretnog momenta.