[embed]https://www.youtube.com/watch?v=9DAwPsiCTpE[/embed]
BMW je potkraj devedesetih godina prošlog stoljeća i početkom ovog stoljeća bio snažno prisutan na tržištu u segmentu roadstera s modelima Z3 i Z4. No nekako su ti atraktivni dvosjedi pali u drugi plan i iščeznuli s godinama kod bavarskog proizvođača. Novi Z4 službenu premijeru imat će tijekom rujna, ali već su sada procurile i službene fotografije i određeni tehnički podaci.
>>>Škoda Fabia: Redizajnirana treća generacija bez dizelskih motora
Roadster prema svojem načelu mora biti atraktivan, a to novi Z4 svakako jest. S njime sigurno nećete proći nezapaženi u gradu, ali i na prometnicama, naročito tijekom ljetnih mjeseci. Također laže svatko tko kaže da nije ‘gušt‘ voziti roadster, naročito na otvorenoj cesti.
Digitalija nije presudna
Vožnja roadstera najviše se približava upravljanju kartingom, a to znači direktni upravljač i vrhunski doživljaj. Novi Z4 tu sigurno neće biti iznimka. Međutim, kao i u svemu u životu, uz prednosti obično dolaze i nedostaci. To je, prije svega, blaga ‘klaustrofobičnost‘, odnosno nedostatak ‘životnog prostora‘, što s vremenom sve više osjećate. To je nešto poput braka kada neke nedostatke kod partnera s kojima ste bili upoznati od početka s vremenom sve teže tolerirate.
Novi BMW Z4 imat će potpuno digitalnu instrumentnu ploču koja će se s vremenom ugrađivati i u druge modele. Možda ‘digitalija‘ nije presudan faktor kod roadstera jer dvosjed bez krova nekako se automatski veže uz prošla nostalgična vremena kad su automobili imali klasične okrugle instrumente.
Još skrivenih aduta
BMW još nije otkrio sve adute novog modela, ali je poznato da će na početku prodaje u optjecaju biti posebna izvedba M40 i First edition, koju pokreće benzinski turbomotor od tri litre i koji razvija najveću snagu od 340 konja uz okretni moment od 500 Nm. Poznate su čak i performanse, pa će tako sportska izvedba do stotke dolaziti za svega 4,6 sekundi, a najveća brzina, naravno, ograničena je na 250 km/h.
>>>Ferrari je najprofitabilniji brend u autoindustriji
Kupci će se moći odlučiti za klasični ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa ili automatski s osam stupnjeva prijenosa. Pogon je naravno izveden na stražnju osovinu, a sve ostalo bilo bi pravi grijeh koji si BMW sigurno neće dopustiti. Omjer mase iznosi idealnih 50 posto na prednju i 50 na stražnju osovinu, što znači da je zabava zajamčena, ali ta zabava ima i svoju cijenu. Ako gledamo prema kvadratnom metru ona je jako skupa, ali zar neće netko radije kupiti stan od 35 kvadrata na top-lokaciji nego od 200 na periferiji, a Z4 je upravo to – top-verzija. 
Pratite nas na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]