Ima puno malih promjena koje mogu znatno utjecati na prodajne rezultate, ne samo financijski, već i puno više od toga, stvoriti jakog i lojalnog retail ambasadora, priča nam stručnjak za brendiranje prostora suosnivač i CEO Brigade Damjan Geber.
Geber slovi kao veliki, nagrađivani majstor zanata koji svaki prostor natjera da propriča glatko i bez nejasnoća baš onu priču koju klijenti žele podijeliti sa svojom vlastitom klijentelom. Uoči konferencije Marketing and Sales by Numbers na kojoj ćete o uspješnom prodajnom prostoru moći čuti puno više, Damjan Geber za čitatelje Lidera otkriva tri male promjene u prostoru koje mogu znatno unaprijediti prodajne rezultate.
#1 Svjetlost
-Jedna od ključnih promjena koje svaki prostor čine boljim je rasvjeta. Nažalost, velika većina domaćih trgovaca ne pridaje dovoljno pažnje dizajnu svjetla i ambijentalnih vrijednosti koje se postižu pravilnim korištenjem rasvjete. Zamjenom ili katkad boljim usmjeravanjem rasvjetnih tijela postiže se puno bolji dojam cijelog prostora, a sami proizvodi mogu izgledati višestruko atraktivnije i vrednije.
#2 Košarice
Pozicija košarica u trgovini ne mora nužno biti samo na ulazu. Postoje tipologije trgovina u kojima je pravilno pozicioniranje košarica, kolica ili drugih pomagala za nošenje proizvoda u dubini trgovine, a ne samo na ulazu. Njihovo pravilno pozicioniranje se može definirati praćenjem kupaca i njihovih navika korištenja prostora te im na taj način olakšati putovanje kroz prodajni prostor, a ne ih limitirati na maksimalan broj artikala koje njihove žonglerske sposobnosti mogu balansirati po rukama.
#3 Ulazna vrata
Otvorite ulazna vrata! I dalje mi je teško razumjeti zašto su ulazna vrata na velikom broju uličnih trgovina konstantno zatvorena. Uglavnom je razlog tome hladnoća ili vrućina koja ulazi s ulice, ali danas postoji čitav niz tehnoloških rješenja koja mogu pomoći, a investicija u njih će se vrlo brzo isplatiti kroz povećanu posjećenost i prodajne rezultate.
Damjan Geber kao što smo već spomenuli gostovat će u ulozi predavača u petak 7. lipnja u zagrebačkom Kaptol Boutique Centru na Liderovoj konferenciji Marketing and Sales by Numbers. Evo što možete očekivati od njega:
- U petak ću pokušati demistificirati borbu između online i offline trgovine te objaviti pobjednika, uz inovacije koje koriste uspješni suvremeni omnichannel retail koncepti. Nadam se da će neki od primjera ohrabriti domaće trgovce da se i oni okušaju u inovativnom pristupu stvaranju jedinstvenog doživljaja na prodajnom mjestu, kako ne bi nespremni dočekali (stranu) konkurenciju. Police s proizvodima i pokoji tablet nisu omnichannel, a online trgovine nisu glavni razlog slabih prodajnih rezultata - dao nam je mali teaser svog predavanja Geber.
Konferencija Marketing and Sales by Numbers je rasprodana!