U vrijeme sveprisutne krize, poduzeća i njihovi prodajni odjeli imaju sve više problema kako prodati svoje vrijedne proizvode i usluge, a da pri tome ne povećavaju svoje budžete predviđene za promociju i marketing. Klasični pristup prodaji se sve više pokazuje neefikasnim u postizanju prodajnih rezultata od prije nekoliko godina. Menadžment poduzeća i prodaje sve više traži novi pristup kako učiniti prodaju efikasnom, brzom i učinkovitom. Prodajno osoblje većine poduzeća educirano je i trenirano prema klasičnim pristupima upravljanja prodajom i marketingom.
Ako želite saznati koji je pristup optimalan za poboljšanje prodaje u vašem poslovanju te kako ga primijeniti, prijavite se na seminar Lean prodaje: Razvoj i uvođenje novih prodajnih vještina u poduzeću koji će se održati 19. srpnja u Zagrepčanci. Svoje višegodišnje iskustvo u prodaji na voditeljskim pozicijama prenijet će predavač Krunoslav Bodružić i Lean konzultantica Anja Štefanić.
Istraživanja i statistički pokazatelji iz 2014. u SAD-u pokazuju sljedeće:
- 70% procesa kupovine završi se, a da kupac i prodavatelj nisu ni komunicirali
- 41% prodajnog osoblja smatra se nedovoljno sposobnim i educiranim da efikasno predstave vrijednosti proizvoda ili usluga koje prodaju
- 40% prodajnog osoblja smatra da je potrebno uvesti unapređenja u prodaju s ciljem boljeg razumijevanja prodajnog procesa te njihov odnos s kupcima
- samo 30% od svih pokušaja prodaje završava se uspješno.
Tradicionalni način prodaje postao je preskup i to ne samo za poduzeća već i za kupca. Postojeći način rada prodajnog osoblja zahtjeva usvajanje novih znanja o suvremenim pristupima prodajnim aktivnostima, novi pristup prodajnim procesima te praćenje prodajnih rezultata putem Lean prodajne metrike. Novi pristup prodaji proizlazi iz Lean menadžmenta, revolucionarne metodologije koja je značajno unaprijedila automobilsku industriju i uslužne djelatnosti omogućivši im da se uspješno nose s krizom.
Primjenom principa, alata i metodologije Lean menadžmenta u prodaji otvaraju se mogućnosti prodajnom menadžmentu i osoblju te direktorima poduzeća da vrlo brzo svoju prodaju učine efikasnom i profitabilnom.
Efekti Lean prodaje
- Eliminiraju se vremenski gubitci i kod kupca i kod prodavača uklanjajući nepotrebne aktivnosti
- Veća produktivnost prodajnog osoblja
- Manji troškovi pridobivanja novih kupca
- Skraćuje se vrijeme trajanja ciklusa prodaje
- Smanjuje se vjerojatnost da kupac napusti prodajni proces i ode drugom prodavaču
- Značajno se poboljšava sposobnost izrade prognoza prihoda poduzeća
- Povećava se vrijednost prodajnog osoblja i vrijednost kupaca
Culmena daruje čitateljima Lidera 10% popusta na seminar Lean prodaja: Razvoj i uvođenje novih prodajnih vještina u poduzeću.