Direktor General Motorsa komentirao je Muskove izjave vezane uz sposobnosti autonomnih Tesla automobila riječima kako su ‘pune sranja‘, piše SMH.
Musk tvrdi da njegov nadolazeći Model 3 odlikuje hardver sposoban za potpuno autonomnu vožnju, što je Sveti gral automobilske tehnologije, te ima potencijal koji vozačima omogućuje da čitaju, jedu ili čak spavaju za volanom tijekom dugih putovanja.
>>>Mercedes ulaže milijardu dolara u proizvodnju električnih vozila
Direktor odjela autonomnih vozila General Motorsa Scott Miller opovrgava Muskove tvrdnje na ne baš najpristojniji način.
- Mislim da je pun sranja, kazao je Miller za Muska.
Otkako je 2003. osnovao Teslu, ta kompanija je poslala glavni konkurent General Motorsu. U travnju je Tesla nadmašio GM tako što je postao najvrjedniji američki proizvođač automobila što se tiče tržišne kapitalizacije, iako se nedavno GM vratio na tron.
>>>I Porsche predstavio konkurenta Tesli – model Mission E
Tesla, kao i druge automobilske tvrtke, trenutno testira svoja autonomna vozila na australskim cestama kako bi provjerili funkcionira li autopilot u lokalnim uvjetima. Model 3 će se prodavati po cijeni od oko 50 000 dolara na australskom tržištu, a upravo je počeo silaziti s proizvodne linije u kalifornijskoj tvornici.
Novi model ima ugrađene kamere, radare i ultrazvučne senzore za autonomnu vožnju, a bit će dostupan nakon što u Tesli uspiju usavršiti softver.
Ipak, Miller ne vjeruje da se autonomni automobil može proizvesti u tom cjenovnom rangu. GM-ovo rješenje takvog automobila sadrži nekoliko radara i Lidar senzora, te kamere. Svaki takav sustav košta više stotina tisuća dolara, a u GM-u ne žele smanjiti troškove kako bi cijena bila komercijalno održiva.
>>>Musk ‘pomaknuo’ predstavljanje autonomnog električnog kamiona za kraj listopada
Miller to objašnjava argumentom da nije fizički moguće stvoriti potpuno siguran autonomni automobil sa samo pet kamera i radara, te smatra kako je ipak potrebno ugraditi odgovarajuće senzore i pravi računalni paket.
Planovi GM-a uključuju i flotu autonomnih automobila dostupnih većem broju korisnika čime će direktno konkurirati Uberu i taksijima. Takva flota bi se mogla na cestama naći unutar idućih godinu ili dvije, međutim Miller smatra da potpuno autonomna vozila namijenjena osobnoj upotrebi neće biti dostupna u idućih 10 do 15 godina.