[caption id="attachment_316452" align="alignnone" width="750"] Davor Bruketa, Dunja Ivana Ballon, Jan Jilek; Foto: Ratko Mavar/ Lider[/caption]
Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja festivala Dani komunikacija na kojem se okupljaju stručnjaci za komunikaciju s tržištem. Najzvučnija imena ovogodišnjeg festivala, koji će se održati od 12. do 15. travnja 2018. godine u Rovinju, su kreativni direktor Twittera Jayanta Jenkins te direktor digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Brad Parscale.
Festival donosi primjere svjetskih kampanja koje su ostvarile veliki utjecaj na industriju, ali i na način na koji konzumiramo medije te doživljavamo svijet oko sebe. Na festivalu se promoviraju dobre prakse, ali i propitkuju kontroverze koje promiču granice te utječu na percepciju industrije u javnosti.
>>>Mark Burnett: Kralj televizije koji je ustoličio Trumpa
"Veliki je uspjeh u Hrvatsku dovesti svjetske lidere i stručnjake koji diktiraju trendove naše industrije, pa sam posebno ponosna ona ovogodišnji sastav govornika koji je zasigurno najjači do sada. Dani komunikacija jedinstvena su prilika da poslušamo što imaju za reći, propitujemo ih i postavljamo im pitanja, a pritom se dobro zabavimo u sunčanom Rovinju", izjavila je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon najavivši da će nova imena i predavače od sada predstavljati na tjednoj bazi.
Bruketa: Želimo raspravljati o kontroverznim temama i najboljoj praksi
Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e posebno je istaknuo kako iz godine u godinu na festival dovode predavače koji promiču granice.
“Ove godine razgovarat ćemo s direktorom za digital Trumpove kampanje kojem su real time dana i social response pomogli formirati političke poruke. I jednima i drugima želimo postavljati pitanja. Raspravljamo o kontroverznim temama i najboljoj praksi“, ustvrdio je Bruketa.
Parscale o ključu pobjede Trumpa na izborima
Brad Parscale, direktor za digitalne medije predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa na Danima komunikacija govorit će o Trumpovoj kampanji. S gotovo dvadeset godina iskustva u strategijama digitalnih medija, Parscale danas je predsjednik tvrtke Parscale Strategy koja se bavi političkim consultingom i digitalnim medijima za Fortune 500 najvećih američkih korporacija. U Rovinju će otkriti kako je Trumpov tim privukao glasove neodlučnih birača koji su bili ključni za pobjedu te kako su real time data i social response omogućili formiranje političkih poruka na način kakav prije nije primijenjen ni u jednoj kampanji.
Jayanta Jenkins, glavni globalni kreativni direktor Twittera
Kao glavni globalni direktor Twittera, Janyta Jenkins obnaša najvišu kreativnu poziciju u kompaniji. Redovito prodaje na poznatim svjetskim festivalima poput Cannes Lionsa, gdje osvaja i top nagrade poput Outdoor Grand Prixa u Cannesu 2017. Tijekom svoje karijere radio je u poznatim oglašivačkim agencijama poput Wieden+Kennedy, TBWA/Chiat/Day te na funkciji globalnog kreativnog direktora za oglašavanje za Apple/Beats by Dre. U svome portfelj ima nagrađivane projekte za Nike, Gatorade i Powerade te suradnju sa slavnim sportskim zvijezdama poput Kevina Duranta, Paytona Manninga i LeBrona Jamesa.
Rane prijave za kotizacije i smještaj bit će otvorene do 13. veljače 2018. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala danikomunikacija.com.