
Aktualno
Disney i Twitter počeli suradnju
1. svibnja 2018.

Disney i Twitter objavili su u ponedjeljak sporazum prema kojemu će div zabave stvarati sadržaj za društvenu mrežu, posebice programe njezine podružnice sportske televizije ESPN.
Sadržaj će uključiti izravne emisije čiji bi se format trebao otkriti ovog tjedna u nekoliko predstavljanja oglašivačima, objavile su tvrtke u zajedničkom priopćenju.
>>>Twitter ostvario drugu kvartalnu dobit ‘u životu’
To je važno partnerstvo za Twitter koji je upravo objavio svoja dva prva pozitivna tromjesečna rezultata te pokušava trenutno učvrstiti svoj ekonomski model.
Video-sadržaj trebale biti ponuditi na Twitteru i ostale podružnice Disneyja, posebice postaja ABC i studio Marvel.
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci


Muskov Twitter
S obzirom na udjel u prihodima, oglašivači će jedini odrediti budućnost Muskovog Twittera
Način na koji je Musk odlučio transformirati Twitter brendovima nimalo ne ulijeva povjerenje. Platforma je, prema njegovu mišljenju, leglo lažnih profila i cenzure. Oglašivači donose 90 posto njezinih ukupnih prihoda, a neke od njih zabrinula je vijest da milijarder planira oslabiti rigorozna pravila o objavama, što bi moglo izazvati poplavu dezinformacija i toksična sadržaja
