‘Cloud‘ servis za pohranu i dijeljenje podataka Dropbox nastoji angažirati financijske stručnjake za investiranje za inicijalnu javnu ponudu dionica koja bi mogla uslijediti kasnije ove godine, što bi bila najveća ponuda dionica jedne američke tehnološke tvrtke od Snapa.
Inicijalna ponuda dionica (IPO) će biti ključni test vrijednosti Dropboxa nakon što je u privatnom prikupljanju sredstava procijenjen na gotovo 10 milijardi dolara.
>>>Dionica Snapa potonula 23 posto, poslovni rezultati podbacili
Dropbox će u sljedećim tjednima započeti razgovore s investicijskim bankama, kazali su Reutersu izvori koji su željeli ostati anonimni zbog trenutne tajnosti tih pregovora. Kompaniju sa sjedištem u San Franciscu, 2007. godine osnovali su diplomci sveučilišta MIT (Massachusetts Institute of Technology) Drew Houston i Arash Ferdowsi, uz investitore Sequoia Capital, T. Rowe Price i Greylock Partners.
Dropbox je počeo kao besplatna usluga za potrošače za dijeljenje i pohranjivanje fotografija, glazbe i drugih većih datoteka, no poslovanje je postalo otežano s obzirom da su Alphabetov Google, Microsoft i Amazon počeli nuditi besplatan prostor za pohranu.
>>>Buffett ‘dila’ izraelske državne obveznice
Dropbox se od tada usredotočio na osvajanje poslovnih klijenata, a izvršni direktor Houston je izjavio da je kompanija na putu da ostvari više od milijarde dolara prihoda ove godine. Kompanija je proširila svoje poslovanje, zahtijevajući od drugih tvrtki da plaćaju naknadu na temelju broja zaposlenika koji koriste Dropbox. Servis od siječnja nudi uslugu Smart Sync, koja korisnicima omogućava pregled i pristup svim datotekama, bez obzira jesu li pohranjene u ‘oblak‘ ili na lokalnom hard disku.