Eko Taxi u priopćenju za javnost poziva Ministarstvo pomorstva prometa i infrastrukture da se prema svim sudionicima na tržištu odnosi na jednak način, a ne da, kao sada, jedni mogu sve bez obzira na zakone, dok se drugima i najsitniji prekršaji drakonski kažnjavaju.
- Bili smo prvi u liberalizaciji taksi usluga, podigli razinu usluge i spustili cijene na tržištu, danas zapošljavamo više od 200 vozača i uložili smo više od 10 mil kn u razvoj. Na nama država trenira strogoću, naplaćuje kazne i oduzima dozvole i za najbenignije prekršaje, dok istovremeno dopušta drugima bez ikakvih ograničenja da krše zakon o prijevozu putnika i na taj način nas stavlja u neravnopravan položaj na tržištu. Način na koji je sastavljena grupa za izradu novog prijedloga zakona o cestovnom prometu je šamar svim poslodavcima koji plaćaju svoje radnike, poreze i drže se zakona - rekao je Mislav Munivrana, član Uprave Eko Taxija.
>>>HOK podnio tužbu protiv ‘famozne platforme’ Uber
Eko Taxi poziva Ministarstvo pomorstva prometa i infrastrukture da se prema svim sudionicima na tržištu odnosi na jednak način, a ne da, kao sada, jedni mogu sve bez obzira na zakone, dok se drugima i najsitniji prekršaji drakonski kažnjavaju.
- Plaćamo sve, licence i dozvole, periodične preglede vozila, zdravstvene preglede, propisano nam je kakva vozila mogu biti, lokalna samouprava nam određuje cijene, svi vozači su profesionalno osposobljeni, polažu ispite o poznavanju grada, itd., a s druge strane istu djelatnost rade ljudi koji ne plaćaju ništa od navedenoga jer ne poštuju zakon i to država mirno gleda. Ili zakon vrijedi za sve ili ni za koga jer inače ispada da smo budale jer se držimo zakona. Prvi smo liberalizirali tržište, snizili cijene i poboljšali kvalitetu usluge, smatramo da je svaka konkurencija dobrodošla, ali uz poštivanje svih zakona - rekao je Munivrana.
Istovremeno, formirana je radna podskupina za Izmjenu i dopunu Zakona o prijevozu u cestovnom prometu u kojoj Eko Taxi nije član usprkos činjenici da zapošljava više od 200 vozača i bavi se taksi prijevozom.
- Pomalo je apsurdno da u toj grupi sjede ljudi koji ne zapošljavaju niti jednog vozača, ljudi koji su otvoreno priznali da godinu dana nisu bili u sustavu fiskalizacije pa im je to oprošteno, a da Eko taxi s više od 200 vozača i bez poreznog duga nije dio te grupe koja radi na prijedlogu novog zakona, upozorava Mislav Munivrana.