Ford Focus svakako je jedan od najvažnijih svjetskih modela. Uostalom, to najbolje potvrđuju brojke prema kojima je do sada u prethodne tri generacije diljem svijeta prodano 16 milijuna primjeraka, od toga sedam milijuna u Europi. Focus je tijekom svoje eksploatacije u pojedinim trenucima bio i najprodavaniji model na svijetu. Focus četvrte generacije tehnički je potpuno novi automobil koji je takoreći nastao od nule. Baza svakog automobila je podvozje, a novi Focus rabi potpuno novu modularnu platformu C2.
Tri oblika karoserije
Dizajn je također inovativan, a u Fordu jasno govore da je Focus najvažniji automobilski novitet ove godine u Europi te sigurno najvažniji Fordov model u posljednjih deset godina. Novi će Focus za Europu stići iz pogona u Saarlouisu u Njemačkoj, u koji je uloženo čak 600 milijuna eura. Dizajnerski ipak je riječ o evoluciji, ali ne i revoluciji jer je Ford slijedio neke poznate smjernice koje su se kupcima jako svidjele. U unutarnjem prostoru nema neočekivanog i Ford će tu sigurno proći ispit kod svoje klijentele. U ponudi su i tri karoserijska oblika – peterovratni kompakt, karavan i limuzina (samo za određena tržišta) te osim standardnih paketa opreme Ambiente, Trend i Titanium dostupne su i luksuzna Vignale, sportska ST Line te prvi put trendovska crossoverska linija Active s karakterističnim off-road pojačanjima i plastikama te odignutom karoserijom.
https://www.youtube.com/watch?v=mL7Kn2zTM8o
U ponudi i dizelski motor
U motornoj ponudi odmah će se naći benzinski bezbroj puta nagrađivani 1.0 EcoBoost trocilindarski agregat od 85, 100 i 125 KS te 1,5-litreni Dragon EcoBoost, također trocilindarski motor od 150 i 182 KS. Svi motori imaju mogućnost isključivanja jednog cilindra ako nije potreban u vožnji. Dizelske boje brani potpuno novi 1.5 EcoBlue od 95 i 120 KS s 300 Nm te snažniji 2.0 EcoBlue od 150 KS i 370 Nm. Uza 6-stupanjske ručne mjenjače Ford je ponudio kod jačih benzinskih i dizelskih izvedbi po želji i potpuno novu osmostupanjsku automatiku kojom se umjesto ručicom rukuje zakretnim prekidačem, rješenje poput onog već viđenog u Jaguarovim modelima. Novi Focus trebao bi stići na tržište u trećem kvartalu ove godine.