Ford je razvio inovativnu tehnologiju detektiranja rupa na cesti, kao i prilagodbe automobila na te rupe. Sustav novog Ford Focusa detektira kada kotač naiđe na rupu i podešava ovjes tako da kotač ne upadne duboko u rupu. Budući da guma i kotač ne upadaju tako duboko, ne udaraju snažno o podlogu. Stražnji ovjes reagira čak i brže od prednjeg dijela, budući da dobiva signal s prednjeg ovjesa da će naići na rupu. Sve se to događa u djeliću sekunde.
>>>Ford Focus: Četvrta generacija startala je od nule
Udarne rupe nisu samo krive za nekomfornu vožnju već udarci u duboke i tvrde rupe mogu uzrokovati oštećenje kotača, guma i ovjesa vozila, što rezultira velikim računima za popravke vlasnicima vozila. Novi sustav otkrivanja udarnih rupa na Ford Focusu dio je opcijske tehnologije kontinuirane kontrole prigušenja udaraca, koji svake dvije milisekunde prati ponašanje ovjesa, karoserije, upravljača i kočnica te prilagođava ovjes vozila za najbolju kvalitetu vožnje.
>>>Ford Ka+: Nakon lutanja zaigrali na kartu razuma
Ford je razvio sustav ovjesa koristeći posebno umjetno stvorene ceste na ispitnom poligonu u Belgiji, koje se sastoje od precizno izrađenih replika nekih od najgorih i najopasnijih udarnih rupa s cesti iz cijelog svijeta. Inženjeri dodatno usavršavaju sustave stotinama sati testiranja na raznolikim europskim javnim cestama, prate opterećenja i naprezanja uz opremu koja je slična onoj koju koriste seizmolozi za istraživanje potresa.
https://youtu.be/1cKSDwERViE