
Aktualno
GfK odustaje od ad hoc istraživanja
1. travnja 2018.

Nakon 16 godina uspješnog rada u regiji Adriatic, GfK je odlučio povući se s ovog tržišta u segmentu ad hoc istraživanja. Kako je objavio specijalizirani portal media-marketing, GfK je narudžbe za takva istraživanja prestao primati do kraja veljače, a projekti koje je preuzeo bit će završeni kako je dogovoreno.
>>> Istraživanje: Treća smjena pogubna po zdravlje
Odluka o tome proistekla je iz nove strategije GfK-a, koji je odlučio da će se u budućnosti potpuno fokusirati na tehnološke kompanije i na tržišta s boljom perspektivom rasta u tom sektoru.
>>> Istraživanje: Liderice 'škrtije' od lidera u dijeljenju nagrada sa suradnicima
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci




Unplugged
Novi BalCannes Report: Objavljen kreativni pregled regije s najboljim oglašivačima i agencijama
Detaljni pregled ovogodišnjega regionalnog natjecanja kreativnosti, pod nazivom BALCANNES MOZAIK KREATIVNOSTI, obuhvaća niz regionalnih ljestvica s podacima o najboljim projektima, oglašivačima i agencijama u regiji, ali i unutar natjecateljskih zemalja: Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije