PwC predvodi sektor intelektualnih usluga, kao jedan od 50 najboljih svjetskih brendova, prema godišnjem istraživanju Brand Finance Global 500. Global 500 je popis najjačih i najvrednijih svjetskih brendova, a prvim mjestima dominira tehnološki sektor.
Snaga i vrijednost brenda
Izvješće ocjenjuje organizacije u dvije glavne kategorije - snaga i vrijednost njihovog brenda. Snaga brenda izračunava se korištenjem više mjerila koja uključuju marketing, percepciju brenda i uspješnost poslovanja u odnosu na konkurenciju. Rezultat snage brenda ulazi u izračun cjelokupne vrijednosti brenda.
>>>Katarina Pranjić prva u Hrvatskoj stekla certifikat Virtual Currency and Blockchain Certificate
PwC je zauzeo 50. mjesto po vrijednosti brenda, što je pomak s prošlogodišnjeg 66. mjesta. Time je PwC postao najviše rangiran brend intelektualnih usluga u indeksu. Rezultati potvrđuju vodeće mjesto naše mreže za pružanje intelektualnih usluga kao jednog od vodećih brendova u svijetu u 2018. godini.
- Snaga našeg brenda proizlazi iz doprinosa naših zaposlenika, poduprta dugoročnim ulaganjima koja vršimo u transformaciju vlastite tehnologije, usluga i vještina. Općenito gledajući, ovaj indeks pokazuje da su dugogodišnji etablirani brendovi kao što je naš jednako snažni kao i oni novopridošli u tehnološkom i potrošačkom sektoru. To je ključno za našu strategiju privlačenja i razvoja talentiranih ljudi koji vode naš rast na novim, tehnološki naprednim tržištima, kako sa startupovima, tako i s etabliranim tvrtkama, komentira Bill Cobourn, globalni direktor marketinga u PwC-u.