Pozicija Googlea u Kini, gdje su blokirani njegovi Gmail, Google Search i Google Maps, ne obeshrabruje tech giganta da u posljednje vrijeme bude sve više prisutan na kineskom tržištu. To je potvrdio i investicijom od pola milijarde dolara u kinesku tvrtku za e-trgovinu JD.com, izvijestio je techcrunch.
>>>Google Duplex, AI koji je narudžbom za frizeru uskomešao ‘društvene etičare’
Google u internetskoj prodaji gura Google Shopping, platformu koja omogućuje klijentima uspoređivanje cijena među različitim trgovcima i trebala bi konkurirati Amazonu, a isto tako JD.com već opasno konkurira kineskoj kompaniji za e-trgovinu Alibabi te bi njihova suradnja definitivno bila od obostrane koristi da ojačaju svoje pozicije na tržištu.
- Ovo partnerstvo s Googleom otvara široku paletu mogućnosti kako bi se ponudilo kvalitetnije maloprodajno iskustvo klijentima diljem svijeta, izjavio je glavni strateški direktor JD.com-a Jianwen Liao.
>>>Uz Google karte saznajte koliko ćete čekati u restoranu
Tvrtke će povezati lanac nabave i logistička iskustva JD.com-a s tehnologijom Googlea kako bi se kreirala personalizirana maloprodaja nove generacije u tim regijama, uključujući jugoistočnu Aziju, SAD i Europu, stoji u priopćenju.