Ako ste jedni od onih koji preziru da vam dok surfate webom iskaču pop-up oglasi ili takozvani umetnuti oglasi (koje nije moguće preskočiti prije videozapisa, te gledatelj mora odgledati cijeli oglas prije nego što započne reprodukcija videozapisa) imamo dobre vijesti. Od sada bi zahvaljujući Googleu trebali biti izloženi daleko manjem broju reklamnog materijala. Naime, zahvaljujući novim algoritmima, one web stranice prilagođene mobilnim uređajima, a na kojima se pojavljuju umetnuti ili pop-up oglasi, biti će niže rangirane pri rezultatima pretrage na najprominentnijoj svjetskoj tražilici. Ovaj plan je najavljen još kolovozu 2016. godine, a iz Googlea su potvrdili da je novi algoritam za ažuriranje i službeno zaživio od 10. siječnja ove godine.
Google će tako ponajprije penalizirati one web stranice gdje se reklama pojavi odmah nakon što korisnik pristupi njenome sadržaju ili pak iskoči čim on počinje ’skrolati’. Isto tako kaznit će i one stranice koje vas tjeraju da otvorite oglas prije nego što možete nastaviti čitati odabrani sadržaj.
Novi ’zakoni’ neće penalizirati pop-upove koji se pojavljuju zbog neke zakonske odredbe, kao što je upozorenje na korištenje ‘kolačića‘ ili provjera starosti posjetitelja, a neće se sankcionirati niti pop-upovi koji zauzimaju razuman udio ekrana i može ih se lako isključiti. No, što to Google smatra razumnim nigdje nije definirano. Za sada, ove promjene odnose se samo na mobilne web stranice, tako da su oglašivači koji koriste desktop verzije još sigurni od novog algoritma.