U međunarodnoj konkurenciji digitalnih agencija, aplikaciju ‘Ljetne čarolije‘ koju je pod sloganom #DoTheMagic razvila i producirala hrvatska digitalna agencija Purpura Net (dio Pro Media Group) oduševila je FOX. Ideja Purpurinog tima, osim aktivacije u Hrvatskoj, prilagođena je i za tržišta Srbije, Slovenije i Bugarske. O uspješnosti aplikacije govori podatak da je više od 8.000 natjecatelja ukupno sudjelovalo u nagradnom natječaju na svim tržištima dok su rezultati ostvareni ovom aktivacijom najuspješniji do sada za 24Kitchen. Doseg kampanje u Hrvatskoj premašio je brojku od 600.000 osoba dok je interakcija na aplikaciju bila veća od 22.000.
Aplikacija se sastoji od niza pitanja vezanih uz emisije Hestona Blumenthala ‘U potrazi za savršenstvom‘, ‘Hestonova fantastična jela‘ te molekularnu gastronomiju na kanalu 24Kitchen i koncipirana je kao kviz znanja od ukupno 24 pitanja. Aplikacija ‘Ljetne čarolije‘ temelji se na pozivanju gledatelja da pozorno prate emisije, te pročitaju članke na 24Kitchen web stranici u kojima mogu pronaći odgovore te naučiti nešto novo o molekularnoj gastronomiji i renomiranom kuharu Hestonu Blumenthalu. Prva tri najbrža natjecatelja s najtočnijim odgovorima osvojila su atraktivne tjedne nagrade, a po završetku 6. tjedna nagradnog natječaja svi sudionici koji su ispravno odgovorili na sva 24 pitanja kontaktirani su od strane organizatora, te su time dobili finalnu priliku sudjelovati u natječaju za izbor dobitnika dviju glavnih nagrada: putovanja za dvije osobe u London na romantičnu večeru u restoranu Hestona Blumenthala, te vaucher za školu kuhanja.