Aktualno
StoryEditor

HTZ osvojio prestižnu SABRE nagradu za kampanju ‘Out of Office Award‘

24. Svibanj 2017.

Kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Out of Office Award", na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji "Pan-European Programme", izvijestili su u srijedu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Odluku je donio stručni žiri "The 2017 EMEA SABRE Awards", kojeg čini više od 40 svjetskih stručnjaka, a u finalnoj su s večeri natjecali najbolji projekti odabrani među više od 2400 ukupno prijavljenih projekata i radova, navodi se u priopćenju, uz napomenu da su nagrade dodijeljene na svečanosti u Londonu.

>>> HTZ raspisuje natječaj za 10 direktora stranih turističkih predstavništava

Kampanja "Out of Office Award" je implementirana na ukupno 12 tržišta - Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Norveška, Poljska, Švedska, Švicarska, Nizozemska, Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i nagradna igra u kojoj je najsmješnija i najkreativnija "out of office" poruka osvojila glavnu nagradu - sedmodnevno putovanje u Hrvatsku.

Po podatcima Glavnog ureda HTZ-a, rezultat te PR kampanje su 298 medijskih članaka, procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren doseg od 8,14 milijuna ljudi, i Twitter, gdje je ostvaren doseg od 2,35 milijuna ljudi.

>>> HTZ bira novo kreativno rješenje za nastupe na turističkim sajmovima

Kampanja "Out of Office Award" ove je godine već osvojila MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija, i to u kategoriji Brand awareness kampanja, odnosno srebrnu nagradu IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.

19. travanj 2024 01:20