Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na društvenim mrežama, portalima i drugim online kanalima provodi kampanje za posezonu i jesen na 11 stranih tržišta, promovirajući napose nautičku i kulturnu ponudu, enogastronomiju te aktivni odmor, izvijestio je u ponedjeljak Glavni ured HTZ-a.
>>>HTZ-ov spot Ambasadori hrvatskog turizma osvojio Travel Video Awards
"Iako smo u samom srcu turističke godine, koja ostvaruje planirano dobre rezultate, fokusirani smo i na posezonu od koje puno očekujemo, posebice u segmentu nautičkog turizma. Vjerujemo u ‘jačanje‘ rujna, tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, a turisti mogu doživjeti Hrvatsku u ipak nešto mirnijem okruženju nego tijekom glavne ljetne sezone. Slično je i u listopadu, kada će turistima još uvijek biti dostupan znatan broj sezonskih aviolinija koje su aktivne do kraja tog mjeseca", rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.
Skrećući pažnju na promotivne kampanje za posezonu, koje su u tijeku na brojnim stranim tržištima poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke, Španjolske i drugih, ističe da se odvijaju na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima i trajat će do kraja rujna.
Od detalja iz kampanja HTZ izdvaja vizuale za promociju kulturnog turizma koji su tematski posvećeni Nikoli Tesli i njegovom Memorijalnom centru u Smiljanima uz naslov This Place is Electrifying!, dok se za aktivni i posebice biciklistički turizam promovira primjerice Pag uz poruku You‘ve Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?, s obzirom da se na tom otoku nalazi predio bez vegetacije te se često uspoređuje s Mjesečevom površinom.
Vrhunska se pak enogastronomija promovira uz ostalo uz poruku This meat is so delicious because it‘s made by the wind, a nastavlja se dijelom i promocija Hrvatske uz proslavljene nogometaše i njihovo povezivanje s gradovima u kojima su rođeni. Tako se primjerice vizualno i komunikacijski povezuju Slavonski Brod i Mario Mandžukić, Donji Miholjac i Domagoj Vida, Zadar i Luka Modrić, Omiš i Ivan Perišić, Imotski i Ante Rebić, Karlovac i Dejan Lovren, itd., a sve uz slogan Croatia, Full of excellent players.
>>>Hrvatska postaje obećana zemlja za vjenčanja
Posezonsku kampanju prati i jesenska verzija kampanje "Croatia Feeds" kroz naslov Take a Tour of Champions in the Tiny Country Which Dared to Dream, odnosno "Krenite na turneju prvaka u malenoj zemlji koja se usudila sanjati".