Aktualno
StoryEditor

Huawei iskoračio na high-end tržište, uprihodio 92,5 milijardi dolara

20. Travanj 2018.

Huawei Consumer Business Group objavio je financijske rezultate za 2017. godinu koji pokazuju solidan rast poslovanja. Ukupan godišnji prihod tvrtke iznosio je 92,5 milijardi američkih dolara, što je porast od 15,7% u odnosu na 2016. godinu, a neto dobit iznosila je 7,3 milijarde dolara, što je porast od 28,1% godišnje. Huawei je u 2017. godini isporučio ukupno 153 milijuna pametnih telefona uključujući i brand Honor te je tako godišnji prihod iznosio 36,4 milijarde dolara, što čini porast od 31,9% u odnosu na prošlu godinu.

Huaweijeva strategija za 2017. godinu potpuno je preuzela tržište. Ove godine, glavni je fokus bio na inovativnim značajkama i vrhunskom iskustvu što se i vidi iz mnogobrojnih otkrića te iskoraka na high-end tržište. Huawei je postao pristupačniji široj publici pružajući najbolje sveukupno iskustvo potrošačima. Prema podatcima IDC-a, Huawei flagship uređaji ostali su bestseleri i nakon plasiranja na tržište, što je povećalo tržišni udio Huawei high-end modela čija je cijena preko 500 USD, na više od 10%.

>>>Hrvatska premijera Huawei P20 i P20 Pro pametnih telefona s inteligentnom kamerom

”Huawei se usredotočio na poboljšanje korisničkog doživljaja tijekom 2017. godine, dok su se tržišni udjeli i svijest o brandu konstantno povećavali. Usredotočili smo se na inovacije proizvoda pa smo tako predstavili Kirin 970 čipset vođen umjetnom inteligencijom i prvu trostruku kameru na P20 Pro uređaju. Također, posebnu smo pažnju pridali mobilnim uslugama, transformaciji kanala i službi za korisnike kako bismo kontinuirano unaprjeđivali korisničko iskustvo i pojačavali temelje kao vrhunski globalni brand“, izjavio je Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group.

Prepoznatljivost i prisutnost Huawei branda na tržištu kontinuirano raste. Tijekom ove godine, Huawei je tako učvrstio svoju poziciju među tri najbolja proizvođača telefona u svijetu te se sveukupna globalna svijest o brandu povećala s 81% na 86% u Kini, dok je svijest o brandu u ostatku svijeta porasla s 64% na 74%. Vodeći Huawei uređaji HUAWEI P i Mate serija, bili su hit među potrošačima diljem svijeta, jačajući Huaweijev utjecaj na globalnom tržištu, dok je ukupna brojka isporučenih uređaja serije P10 i Mate 9 premašila 20 milijuna jedinica.

>>> Huawei predstavio P20 Lite i Pro s moćnim ‘AI kamerama’ koje tuku konkurenciju

U maloprodaji i razvoju, od prosinca 2017. godine, Huawei je imao više od 45.000 maloprodajnih mjesta diljem svijeta, što je porast od otprilike 10% na godišnjoj razini. Od četvrtog kvartala (Q4) 2017. godine, potrošački BG imao je preko 1.400 izvan-mrežnih servisnih centara u 105 zemalja i regija, uključujući gotovo 800 Huawei servisa koji nude niz osnovnih servisa za popravak ili usluge s dodatnim pogodnostima kao što su osiguranje zaslona ili proširenje jamstva.

Huawei je proširio svoju prisutnost na raznovrsnim područjima, pa je tako ove godine intenzivno radio računala, tablete, odjeću, pametne kuće i vozila sa svim pametnim priključcima. Pošiljke Huawei tableta zabilježile su porast od 40% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, usprkos inače teškom tržištu, pa je Huawei postao jedan od vodećih svjetskih proizvođača tableta u pogledu tržišnog udjela.

U Huaweiju za ovu godinu najavljuju pametne kuće koje će biti ključna komponenta inteligentnog svijeta. BG unapređuje implementaciju i djelovanje HiLink pametnog kućnog ekosistema s naglaskom na tri faze širenja; prva faza u kojoj će svi uređaji biti povezani; druga faza tijekom koje će se ljudi, uređaji i usluge povezati u zatvorenom krugu i treća faza, inteligentna povezanost, tijekom koje će uređaji biti sposobni za samostalno učenje i inteligentnu suradnju kroz niz složenih scenarija primjene.

Huawei smatra da konkurentnost počinje i završava s potrošačima te upravo zato za ovu godinu planira nastaviti inovacije u temeljnim tehnologijama uključujući AI, AR i VR - kako bi predvodili evoluciju prelaska s pametnih uređaja na inteligentne uređaje. S vrhunskim sposobnostima koje optimiziraju sinergiju između čipova, uređaja i Clouda, krajnji cilj Huaweija je pružiti iskustvo koje potrošači nikad prije nisu vidjeli i na taj način im unaprijediti svakodnevni život.

21. studeni 2024 15:31