Aktualno
StoryEditor

HURA u inicijativi za odgovorno oglašavanje

22. Srpanj 2018.

Potpisom Memoranduma o razumijevanju Follow the Money, Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) pridružilo se Googleu, Svjetskoj federaciji oglašivača (WFA) i drugima koji žele minimizirati plasman oglašavanja na web-stranicama i mobilnim aplikacijama koje krše autorska prava, sudjeluju u širenju lažnih vijesti ili prodaji krivotvorene robe.

>>> Hrvatska oglasna industrija raste više od europskog prosjeka?

– Izrazito nam je važno biti dio ključnih međunarodnih inicijativa kojima se promoviraju dobre i odgovorne prakse među agencijama i oglašivačima. Poštovanje autorskog prava od iznimne je važnosti za sve agencije koje se bave tržišnim komunikacijama. Smatramo da poticanje odgovornih praksi oglašavanja pomaže u podizanju stupnja povjerenja korisnika te jača imidž brendova kao društveno odgovornih – izjavila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e.

29. travanj 2024 02:07