Aktualno
StoryEditor

HZZO: U planu velika oglašivačka kampanja za dopunsko osiguranje

21. Svibanj 2017.

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) ove bi godine trebao drastično pojačati svoje marketinške aktivnosti. Prema Nacionalnome planu reformi za 2017. koji je nedavno predstavila Vlada, praćenjem tržišta dopunskoga zdravstvenog osiguranja uočeno je da su privatna osiguravajuća društva radi privlačenja novih osiguranika, i to HZZO-ovih, jako promidžbeno aktivna.

‘Da bismo privukli što više osiguranika koji sami plaćaju policu dopunskoga zdravstvenog osiguranja, posebno radno aktivne populacije mlađe životne dobi, HZZO planira tijekom 2017. neprestano provoditi promidžbene aktivnosti koje obuhvaćaju oglašivačku kampanju u svim važnijim medijima‘, stoji u Vladinu Planu reformi.

Međutim, smije li HZZO to raditi?

Naime, njegovo Upravno vijeće određuje cijenu police dopunskog osiguranja i tu istu policu čiju cijenu HZZO utvrđuje ujedno prodaje. Privatni osiguravatelji godinama upozoravaju na to da su u zbog toga u nepravednom položaju. – Položaj HZZO-a jedinstven je jer je usmjeren i na zaštitu javnog interesa. Upravo zbog posebnoga položaja HZZO-a koji provodi dopunsko zdravstveno osiguranje vodeći se načelima solidarnosti nije moguće izjednačiti Zavod s drugim osiguravateljima na tržištu – objašnjavaju nam u HZZO-u, čiji je v. d. ravnatelja Fedor Dorčić, zaključujući da nisu tržišni regulator tržišta i da marketinški proračun još nije donesen.

26. travanj 2024 01:49