Koliki pritisak Coca-Cola osjeća od promjene potrošačkih navika prema ‘zdravom‘ i sve raširenije odbojnosti prema gaziranim pićima, dobro ilustrira vijest da se u jednom od najpoznatijih brendova na svijetu ozbiljno razmišlja o ulasku u sve popularniji novi biznis – kanabis.
>>>Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade
Riječ je o industriji koja polako, ali sigurno ulazi u poslovni mainstream zahvaljujući zaokretu u razmišljanju zakonodavaca (krajem sljedećeg mjeseca rekreativna upotreba postaje legalna u Kanadi, a u devet američkih država to je već slučaj), zbog čega sve veći broj velikih kompanija počinje razmišljati o ulasku u ovo još uvijek mlado tržište s golemim potencijalom, a među njima se sada našla i Coca-Cola.
Kako javlja Financial Times, najveći svjetski proizvođač pića ‘pažljivo prati‘ segment tržišta koji kao sastojak u zdravim pićima koristi kemikaliju bez psihoaktivnog djelovanja iz marihuane.
>>>Sve više uživatelja marihuane iznad 60.
Prema Bloombergu koji je prvi javio da se najveći proizvođač bezalkoholnih pića na svijetu priključio Constellation Brandsu (vlasnik Corone) i Diageu (vlasnik Johnny Walkera) u razmatranju ovog sektora, Coca-Cola je već održala sastanke s kanadskom kompanijom Aurora Cannabis, premda još nije donesena odluka o eventualnoj suradnji.
Pratite nas na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]