Dugogodišnji turistički stručnjak Selimir Ognjenović, ujedno vlasnik putničke agencije ID Riva Tours, sa sjedištem u Njemačkoj, doveo je nedavno u Slavoniju (Požegu) stotinjak hrvatskih brodara na upoznavanje s turističkim potencijalima kontinenta.
Ognjenović nije više toliko prisutan u operativnom dijelu poslovanja agencije, već se usmjerio na lobiranje među kreatorima turističke politike, za koje smatra da su zanemarili turistički potencijal Slavonije i Baranje. To je bilo vidljivo i na Danima hrvatskog turizma na Malom Lošinju, gdje je novinare pozvao na degustaciju slavonskih delicija organiziranu na brodu, na kojem je pisalo Panonsko more, te lobirao da se idući Dani turizma održe u Slavoniji, koja možda nema hotele s pet zvjezdica, ali ima vrlo kvalitetan privatni smještaj i male obiteljske hotele koji su u stanju primiti dvije tisuće gostiju.
Tom prilikom istaknuo je da Slavonce treba prestati sažalijevati, već se aktivno uključiti u promidžbu regije koja ima već danas mnogo toga ponuditi. ID Riva Tours među tri je najveća turoperatora koji dovode goste s njemačkoga govornog područja, a izdaje i kataloge specijalizirane za privatni smještaj, pri čemu se u novom izdanju prvi put pojavljuju Slavonija i Baranja. Ta brošura distribuirana je u 5700 turističkih agencija, a posljednja rotacija glavnoga kataloga ide u 430 tisuća primjera na 75 tisuća njemačkih privatnih adresa.
– Hrvatska je u ovom trenutku blistav turistički brend i postoji logika da se sada taj brend širi i kontinentom. Stavili smo područje Slavonije i Baranje u naš katalog, ne očekujem senzaciju, ali počeli smo – istaknuo je Ognjenović.