Aktualno
StoryEditor

Idemo naprijed, prema potrošačima od kojih se ništa ne može sakriti

16. Rujan 2016.
Piše:
Dimitrije Trbović

Često smo se dosad bavili utjecajem politike na gospodarstvo ili, bolje rečeno, pogubnim utjecajem na ukupno ekonomsko ozračje. Paradoks je bila činjenica da je rast ekonomije i pad državne potrošnje bio najveći u posljednjih šest mjeseci, kada je politika najmanje ‘radila‘. Zato, ako smo sada gotovi s eksperimentima, nekima kao da su ih osmislili Bunker i Magnus iz kultnog stripa Alan Ford, mogu samo reći: ‘Idemo sad naprijed.‘ U mom slučaju to znači da smo spremni za veliku inovacijsku avanturu u digitalni svijet, jer godinama se razvijamo u smjeru komunikacijske platforme za našu industriju.

Kupnja automobila iz naslonjača

Vjerujem da će biznisi koji se nisu mijenjali 40-50 godina prirodno umrijeti, pa se isto očekuje i u našoj automobilskoj industriji. Jedna je od glavnih paradigmi u biznisu kako novu platformsku priču iskoristiti kod vozila, kako povezati potrošača i prodajno odnosno servisno mjesto na nov način u svakom smislu, i u iskustvu uporabe i u transparentnosti te u cijeni, koja prije svega odražava najbolje od očekivanja koje potrošač ima. Smatram da skrivanja informacija od potrošača danas nisu moguća. Osim toga, duboko zadiru u povjerenje koje bi potrošač trebao imati, pa tako i u skladu s naslovom ‘Idemo naprijed‘ to za nas znači sljedeće: Neostar.hr će iduće godine postati prvi internetski portal na kojem ćete moći kupiti vozilo bez obzira na to želite li platiti gotovinom ili leasingom a da pritom izlazak iz naslonjača nije potreban. Bit će to prvo mjesto na kojem ćete moći izabrati i kupiti vozilo po želji, mjesto koje će vam transparentno pokazati kakva je usporedna cijena vašeg budućeg vozila sa sličnim vozilima na tržištu, a bez cenzure podataka koji nam ne idu u prilog. Slažete li se da nema smisla prikrivati informacije? Bit će to i mjesto gdje će svi kupci biti stimulirani da objave dojmove o kupnji ili servisiranju vozila, opet bez cenzure. To je obećanje, jer nekako vjerujem da ljudi više vjeruju svojim ljudima nego kompanijama, a tko ne bude dobar u nekom pogledu, sigurno će mu ta kritika pomoći u budućnosti.

Europa kaska za SAD-om

Bit će to mjesto s kojeg ćete pozvati Neostar da vam novo vozilo isporuči ispred kućnog praga ili da vam na isti način doveze zamjensko vozilo ako ga ne želite sami voziti na servis. Budete li nezadovoljni vozilom, u sedam dana novac će vam se vratiti, bez dodatnih pitanja. To je naša priprema za novog, milenijskog potrošača, rekao bih, boljeg, naprednijeg, koji ima znanja, dobro procjenjuje svoje potrebe i ne želi kupiti nešto što mu nije potrebno. Dugo je naša industrija živjela u uvjerenju da se sve može prodati, no nova generacija potrošača ide naprijed, uostalom, isto kao što i mi tome težimo. Upravo iz tog razloga i jasne potrebe za razvojem, s veseljem vas pozivam da od 1. ožujka 2017. godine posjetite portal neostar.hr, koji će biti potpuno nov način komunikacije i završetak projekta koji u fazama pripremamo već četvrtu godinu. Na posljetku, iskušajte naš novi portal bez obzira na to kojoj generaciji pripadate. U SAD-u 90 posto potrošača upotrebljava internet kod odluke o kupnji vozila. U Europi zaostajemo u tom pogledu za SAD-om, a u Hrvatskoj debelo kaskamo. O ugođaju kupnje neću ni govoriti, jer ga nema. Tvrtke često taj razvoj zaboravljaju jer ga je teže u ovom slučaju monetizirati, ali i zaboravljaju na potrebu razvoja, pa time i razumijevanja novog potrošača. Potreban je hrabriji zaokret u tom smjeru. Ovo pišem, a pritom mislim i na sebe i svoju kompaniju pa ovim komentarom u svakom slučaju s veseljem prihvaćam razdoblje koje je ispred nas, i zato vas još jednom pozivam: Idemo naprijed!

22. studeni 2024 12:27