Aktualno
StoryEditor

Informiranost, komunikacija, osposobljenost kadrova i umreženost najviše utječu na posao u nabavi

14. Listopad 2016.

Dobro informiranje i dobra komunikacija s drugim odjelima, te adekvatna osposobljenost kadrova i umreženost imaju najviše utjecaja na posao u nabavi, govore rezultati istraživanja poslovne zajednice provedene ove godine, koje je u četvrtak na Liderovoj Konferenciji o nabavi predstavila Martina Mikrut s Pravnog fakulteta u Osijeku, a koje je provela zajedno s direktoricom nabave u Saponiji i Kanditu Biserkom Orešković.

Kako iskustva iz javne nabave mogu pomoći privatnom sektoru

Istraživanje je provedeno na uzorku od 102 ispitanika, upitnik je ispunjen online putem, a trajao je 12 minuta. Tako su ponajviše ispitani direktori nabave i voditelji nabave, te nešto manje djelatnici nabave. Najviše ispitanika vjeruje kako samo jedan dio suradnika posjeduje vještine pregovaranja, strategiju pregovara tek ponekad pripremaju unaprijed, a u strukturi tvrtke najviše su zadovoljni spremnošću kolega za timski rad te komunikacijom s drugim dijelovima poduzeća.

Ana Miletić: Menadžer ne treba nužno biti lider

Ispitanici potvrđuju, otkriva istraživanje, kako postoji definiran sustav za nabavljače, a 62 posto ispitanika tvrde kako se ciljevi nabave postavljaju na početku tekuće godine. Nabava najčešće izvješće o radu podnosi upravi, a s dobavljačima najčešće komuniciraju e-mailom, iznosi se u izvješću.

22. studeni 2024 05:30