Bez ikakve pompe, Instagram je polagano počeo uvoditi mogućnost direktnog ‘šopinga‘ preko svojih stranica, javlja Techcrunch. Plaćanje će se odvijati preko kreditnih kartica i omogućiti vam da kupujete, a da ne napuštate tu društvenu mrežu.
Sve dosad, potencijalni kupci vidjeli bi neki proizvod ili uslugu na Instagramu i potom morali odlaziti na stranice samog proizvođača, dok bi ovako sve teklo puno brže i jednostavnije.
>>>Instagram privlači Amerikance i Hrvate, ali iz različitih razloga
Kao svojevrsni pilot-projekt odabrani su restorani pa su u nekima na području SAD-a već uvedeni rezervacija i plaćanje preko Instagram profila određenih lokala. Sljedeće na redu trebale bi biti kino dvorane, kao i prodaja odjeće i obuće.
Novčane transakcije temelje se na propisima definiranim još 2013. godine u slučaju Facebooka, a vrijedi spomenuti kako je nešto slično u veljači počeo testirati i Snapchat.
>>>Veliko istraživanje o navikama korisnika društvenih mreža: Pažnja potrošača je sve kraća
Stručnjaci procjenjuju da će ovaj oblik virtualnog šopingiranja u kratkom roku postati vrlo popularan ne samo među kupcima, već i kod velikih kompanija koje će se početi sve više oglašavati na Instagramu.
Ova novotarija zasad je dostupna samo na području Sjedinjenih Država, no po završetku pilot-faze projekta planirano je širenje i na strana tržišta.