Aktualno
StoryEditor

Instagram postaje veliki dućan

06. Svibanj 2018.

Bez ikakve pompe, Instagram je polagano počeo uvoditi mogućnost direktnog ‘šopinga‘ preko svojih stranica, javlja Techcrunch. Plaćanje će se odvijati preko kreditnih kartica i omogućiti vam da kupujete, a da ne napuštate tu društvenu mrežu.

Sve dosad, potencijalni kupci vidjeli bi neki proizvod ili uslugu na Instagramu i potom morali odlaziti na stranice samog proizvođača, dok bi ovako sve teklo puno brže i jednostavnije.

>>>Instagram privlači Amerikance i Hrvate, ali iz različitih razloga

Kao svojevrsni pilot-projekt odabrani su restorani pa su u nekima na području SAD-a već uvedeni rezervacija i plaćanje preko Instagram profila određenih lokala. Sljedeće na redu trebale bi biti kino dvorane, kao i prodaja odjeće i obuće.

Novčane transakcije temelje se na propisima definiranim još 2013. godine u slučaju Facebooka, a vrijedi spomenuti kako je nešto slično u veljači počeo testirati i Snapchat.

>>>Veliko istraživanje o navikama korisnika društvenih mreža: Pažnja potrošača je sve kraća

Stručnjaci procjenjuju da će ovaj oblik virtualnog šopingiranja u kratkom roku postati vrlo popularan ne samo među kupcima, već i kod velikih kompanija koje će se početi sve više oglašavati na Instagramu.

Ova novotarija zasad je dostupna samo na području Sjedinjenih Država, no po završetku pilot-faze projekta planirano je širenje i na strana tržišta.

20. studeni 2024 05:46