Jedan trgovački lanac ovih dana reklamira veliku akciju na žitne pahuljice s okusom cimeta koje su sa 6,99 kuna snižene na 6,29 kuna, odnosno za 70 lipa. Drugi trgovac oglašava jeftiniji kefir, kupnjom kojeg će kupci uštedjeti 60 lipa (proizvod je s 3,59 kuna snižen na 2,99 kuna), dok je treći lanac jogurt svoje robne marke velikodušno snizio za 30 lipa (s 1,89 na 1,59 kuna), piše Slobodna u članku u kojem se pitaju spada li ovakva praksa u domenu zavaravajućeg oglašavanja i koliki bi popust trebao biti da ga se zaista može nazvati popustom.
Koji je smisao akcije na kojoj je limenka piva snižena za 50 lipa, a kutija deterdženta za jednu kunu?! - kaže Iskra Maras Jelavić, savjetnica za financije u splitskom Savjetovalištu za zaštitu potrošača.
Da bi se pahuljice od sedam kuna uopće reklamirale na akciji morale bi biti snižene barem kunu i pol, u cilju zadržavanja fer odnosa prema kupcima - smatra poslovni savjetnik Drago Munjiza koji objašnjava da se nizanjem proizvoda s neznatno nižom cijenom od uobičajene kod kupca stvara određeni psihološki efekt, odnosno osjećaj da je puno toga u nekom trgovačkom lancu sniženo.