[embed]https://www.youtube.com/watch?v=_rKceOe-Jr0[/embed]
Neuromarketinški stručnjaci uvjeravaju da imaju alate koji mogu rastumačiti reakcije koje ni sami potrošači ne umiju objasniti (one koje zalaze u sferu podsvjesnog) te da mogu služiti kao desna ruka oglašivačima prilikom krojenja marketinške strategije. Pročitajte pet zanimljivosti iz svijeta neuromarketinga.
1. Dominacija na izvol‘te
Istraživanja su pokazala da su muškarci skloniji kupovati proizvode od muškaraca čiji fizički izgled ocjenjuju kao dominantan.
2. Zdravlje je važno
Pozicija ikone o nutritivnim vrijednostima utječe na percepciju o zdravlju proizvoda i zato se preporučuje prednosti istaknuti na prednjem dijelu pakiranja.
3. Zaokružiti ili ne?
Ako potrošač kupuje vođen emocionalnim motivima, bolje prolaze zaokružene cijene, a ‘nezaokružene‘ kad se odlučuje racionalno.
4. Uspjeh na Tinderu
Šanse da će korisnik Tindera biti zapažen veće su ako ‘profilna‘ fotografija ima što manje detalja.
5. Upregnite osjetila
Zvučne frekvencije i miris itekako utječu na odluku o kupnji. I zato je važno na prodajnom mjestu ugoditi uhu koliko i oku.
Više o neuromarketingu pročitajte u intervjuu s Daliborom Šumiga u čijem je neuromarketinškom portfelju softver Implicitor koji je objavljen u novom broju digitalnog i tiskanog Lidera.