Na tragu prošlogodišnje inicijative Maistra i ove godine organizira Dan otvorenih intervjua. U srijedu, 28. veljače, od 11 do 18 sati, u hotelu Lone u Rovinju svi zainteresirani za rad u rovinjskim hotelima, imat će priliku razgovarati s predstavnicima Maistre te im predati svoj životopis.
>>>Prvaci hrvatskog turizma novac od poreznog rasterećenja preusmjeravaju za veće plaće radnika
Iz Maistre tvrde kako je Dan otvorenih intervjua jedinstvena prilika potencijalnim zaposlenicima da iz prve ruke, kroz razgovor s predstavnicima hotela različitih profila zanimanja, dobiju potrebne informacije vezane za uvjete i način rada na određenom radnom mjestu (recepcija, domaćinstvo, kuhinja, restoran, animacija…).
Kandidati će potom proći selekcijski postupak Mastrinih stručnjaka. Ako zadovolje i postanu dio Maistrinog tima, pruža im se mogućnost rada tijekom cijele godine u hotelima Monte Mulini, Lone, Eden i Adriatic te iskustvo rada u profesionalnom, poticajnom i stručnom okruženju kao i mogućnost daljnjeg napredovanja. Oni najbolji imat će prilike raditi i u novom Grand Park Hotel Rovinj čije se otvorenje očekuje u ovoj godini.
Maistra organizira i plaća smještaj zaposlenicima
Na razini tvrtke, u Maistri će ove godine ukupno biti zaposleno oko 2.700 djelatnika. U odnosu na prošlu godinu to je 200 dodatnih radnih mjesta što je u skladu sa sve većim obimom posla u predsezoni ali i potrebom za zapošljavanjem novih djelatnika u novom Grand Park Hotel Rovinj. Iako najveći broj djelatnika dolazi iz Istre, Maistra organizira i plaća smještaj svim zaposlenicima kojima je on potreban.
Tijekom cijele godine tvrtka provodi programe kojima se omogućuje dodatan razvoj za sve kategorije zaposlenika, od menadžmenta do sezonaca te na taj način potiče stalan razvoj u stručnim znanjima, komunikacijskim, prodajnim i upravljačkim vještinama kao i rad na osobnom rastu i razvoju, navode u svom pozivu na Dan otvorenih intervjua iz Maistre.
>>>Valamar zajamčio primanja od minimalno 5.000 mjesečno
- Naša tržišna pozicija i prepoznatljivost rezultat su kvalitete i zalaganja naših zaposlenika što nas dodatno potiče da iz godine u godinu sve veći broj djelatnika educiramo kroz različite programe. Nudimo im aktivno sudjelovanje u programima osposobljavanja, koji između ostalog uključuju učenje stranih jezika, stručna usavršavanja za sommeliere i bariste; unaprjeđenje znanja na području upravljanja hranom i pićem, upravljanje domaćinstvom, poslovna akademija, prodajna akademija, MAIstart program pripravništva ... ove godine smo pokrenuli i kulinarski program Good Food Academy, za naše a la carte kuhare u trajanju od tri tjedna, objašnjava Tina Turk Lupieri, direktorica ljudskih potencijala u Maistri.