Mazda u suradnji s PBZ leasingom omogućuje financiranje nabavke vozila po iznimno povoljnim uvjetima. Posebno ističemo Mazdu6 G145 Challenge s ekonomičnim i za održavanje vrlo povoljnim 2,0-litrenim benzinskim motorom, koji ima deklariranu prosječnu potrošnju od skromnih 5,5 litara benzina na 100 km uz jednu od najnižih emisije CO 2 u klasi od samo 129 g/km. Benzinca krasi vrlo kultivirani rad, a sa svojih 107 kW (145 KS) i 210 Nm okretnog momenta pruža sasvim uvjerljive performanse.
U raskošno prostranoj Mazdi6 paket opreme Challenge, iako tek drugi odozdo, nudi mnogo više od bazične opreme i jamči udobno putovanje. Vrijedi izdvojiti dvozonski automatski klima-uređaj, kožni upravljač i ručicu mjenjača, 17-inčne aluminijske naplatke, tempomat, samozatamnjujući unutarnji retrovizor, sva četiri električna podizača stakala, središnje daljinsko zaključavanje, pokretanje motora pritiskom na gumb, zatamnjena stražnja stakla, senzore za kišu i svjetlo te električnu parkirnu kočnicu. Kao Mazdinu posebnost, također serijski dostupnu u paketu Challenge, spomenimo i sustav MZD Connect sa 7-inčnim zaslonom u boji i intuitivnim HMI komanderom, koji omogućavaju jednostavno povezivanje mobilnih uređaja putem Bluetooth tehnologije, korištenje raznih aplikacija te telefoniranje i upravljanje raznim funkcijama vozila s minimalnim naporom i bez skretanja pozornosti s ceste.
>>>Mazda3 dizel za 1.540 kuna mjesečno!
Od sigurnosne opreme, osim uobičajenih zračnih jastuka i sustava kontrole dinamičke stabilnosti, Mazda6 sada ima i napredni sustav SCBS, koji koristeći kameru visoke razlučivosti detektira moguće prepreke ispred vozila i automatski koči do brzine 80 km/h kako bi se izbjegao sudar ili barem umanjile posljedice sudara. Tu je i Mazdin jedinstveni sustav G-Vectoring Control, koji u zavojima blago korigira okretni moment kako bi prednji kotači bolje prijanjali i poboljšala se upravljivost, a ponašanje vozila bilo prirodnije i manje zamorno za vozača. Svaki Mazda partner ima registrirano demo-vozilo, pa se i sami tijekom probne vožnje možete uvjeriti u superiorne vozne osobine Mazde6.
Posebnost Mazde6 je i da se obje karoserijske inačice – elegantni sedan i praktični Wagon s osnovnim obumom prtljažnika od čak 522 litre – nude po istoj cijeni prije obračuna posebnog poreza (trošarine), a to znači da je mjesečna rata operativnog leasinga praktički identična. Navedena rata od 1.857 kuna mjesečno vrijedi za izvedbu G145 Challenge sedan uz učešće od 20% nabavne vrijednosti vozila, period financiranja od 60 mjeseci i 39% ostatak vrijednosti. Sve Mazde, pa tako i Mazda6, bez doplate dolaze s jamstvom od 5 godina ili 150.000 km (ovisno što se prvo ispuni), jamstvom na prohrđavanje od 12 godina i jamstvom na lak od 3 godine. Dokle god ste lojalni ovlaštenim servisima i održavate vozilo sukladno planu održavanja, ostvarujete pravo i na MES, Mazdinu besplatnu pomoć na cesti bilo gdje u Europi. Više o svemu saznajte na www.mazda.hr.