U valu globalnog širenja tijekom kojeg planira otvoriti tisuću restorana, McDonald‘s ove godine otvara i tri nova restorana u Hrvatskoj, a razmišljaju i o uvođenju usluge dostave, piše Večernji.
Američki lanac brze hrane, koji je samo u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu prihodovao 5,34 milijarde dolara, u ekspanziju poslovnica investirat će oko 2,4 milijarde dolara.
>>> Najava automatizacije blagajni vinula dionice McDonaldsa na najviše razine u povijesti
Prošle je godine u Slavonskom Brodu otvorena 29. poslovnica McDonald‘sa u Hrvatskoj, a za nekoliko mjeseci otvorit će se i trideseta, u Zadru. Osim povećanja broja restorana radi se i na digitalizaciji te uvođenju samoposlužnih aparata, a planirano je i privlačenje novih gostiju konceptom Experience of the Future.
– Iznimno nam je bitna i gostoljubivost pa zapošljavamo nove djelatnike koji će doći na mjesto voditelja odnosa s gostima unutar restorana – kaže Pavel Pavliček, direktor McDonald’sa Hrvatska koji je u razgovoru za Večernji otkrio kako razmišljaju i o širenju ponude uvođenjem dostave.