Britanska medijska tvrtka Sky namjerava ponuditi sve svoje kanale i sadržaj na Internetu, što znači da klijentima više neće trebati satelitske antene, objavili su u četvrtak britanski mediji.
Sky već nudi neke sadržaje na Internetu putem usluga Sky Go i Now TV, napominje BBC.
Najavu prebacivanja kompletne ponude na Internet u Skyju nazivaju "prekretnicom" u poslovanju koja će smanjiti troškove i omogućiti im ulazak na nova tržišta. Istodobno time prihvaćaju trend prijelaza sa skupih televizijskih pretplata na emitiranje sadržaja na Internetu, takozvanog streaminga, po uzoru na Netflix.
>>>Netflix u pohodu na Hollywood
Italija će biti prvo tržište na kojem će Sky ponuditi sve kanale na Internetu. Slijedi Austrija, te Velika Britanija u 2019. godini, objavio je BBC.
Istraživanje prilika za rast trebalo bi povećati prihode i dobit, napominju u Skyju.
Izvršni direktor Jeremy Darroch smatra da će okruženje među potrošačima ostati "izazovno".
Izvješćujući o rezultatima u drugoj polovini prošle godine, u Skyju navode da im je prosječni prihod po korisniku u Velikoj Britaniji i Irskoj, njihovom najvećem tržištu, pao za jednu funtu, na 46 funti mjesečno.
>>>CMA: Foxovo preuzimanje pune kontrole nad Skyjem nije u javnom interesu
Odljev broja klijenata usporio je ipak s 11,6 posto krajem 2016. na 11,2 posto na kraju prošle godine. U Skyju objašnjavaju to poboljšanje dobrim odazivom klijenata na novi paket usluga Sky Q i "discipliniranijim i ciljanim pristupom pitanju popusta".
Prihodi koji ne uključuju jednokratne faktore porasli su im u drugoj polovini prošle godine pet posto, na 6,7 milijardi funti. Neto dobit poskočila je na 448 milijuna funti, s 321 milijun funti koliko je iznosila u istom razdoblju prethodne godine.
>>>Disney kupuje ‘sjajnu kolekciju poslova od 21st Century Foxa’ za 52,4 milijarde dolara
U prošloj je godini 21. Century Fox ponudio kupnju 61 posto udjela u Sky-u koji još nije u njihovom vlasništvu. Ovoj je tjedna britanski regulator za zaštitu tržišnog natjecanja odgovorio da predloženo preuzimanje nije u javnom interesu zbog bojazni vezanih za medijski pluralizam.