[embed]https://www.youtube.com/watch?v=qYi0ydiILRA[/embed]
C klasa je Mercedesov najvažniji adut, koji je samo u 2017. godini prodan u 415.000 primjeraka. No s obzirom na to da se na tržištu pojavila 2014. godine, došlo je vrijeme za redizajn. Uvijek je riskantno dirati nešto što se pokazalo dobrim, pa će tako realno samo veliki stručnjaci uspjeti razlikovati novu Mercedesovu C klasu u odnosu na staru.
>>>AMG GT 4-Door Coupé: Mercedesov četverovratni supersportaš
Novi su odbojnici, maska hladnjaka i svjetla, ali realno riječ je o nijansama. Slično vrijedi i za unutrašnjost, gdje je praktično ‘sve ostalo kao lani‘. Samo su nova sjedala, ambijentalna rasvjeta i upravljač s tempomatom koji sliči novoj A klasi.
Jedina doista lako uočljiva novost jest doplatna digitalna instrumentna ploča i broj veći zaslon iznad središnjega grebena (18 ili 26 centimetara). Za ‘widescreen‘ ploču s instrumentima iz nove A klase morat ćemo, nažalost, pričekati nasljednika, koji neće stići prije 2021.
Opsežno dotjerivanje
Možda su se očekivale veće promjene, ali u Mercedesu u službenom priopćenju za javnost tvrde da nova C klasa ima čak 6500 promjena, čime je to najopsežnije dotjerivanje C klase u 25-godišnjoj povijesti (proizvodi se od 1993.).
>>>McLaren 600LT u lovu na Porsche 911 GT3 RS
Možda se najveća promjena neće toliko ticati hrvatskih kupaca jer je riječ o potpuno novom benzinskom 1,5-litarskom motoru napravljenom u suradnji s Renaultom. Klasični elektropokretač zamijenio je remenicom pogonjeni pokretač-generator, što znači da će se motor prilikom prilaska semaforu ugasiti padne li brzina na 8 km/h, ali isto tako i ponovno pokrenuti pritisnete li papučicu gasa – i to u roku od samo 0,4 sekunde. Motor razvija 184 konja i model C 200 (službeni naziv), prije svega zahvaljujući elektromotoru i svojih 14 dodatnih konja, ‘stotku‘ dostiže za samo 7,7 sekundi i ima najveću brzinu od 239 km/h.
Bit će i dizelaš
Naše će kupce zanimati ugradnja dvolitarskog dizelaša (koji se već vozi u E klasi) i koji u slabijoj (možda i idealnoj verziji C 200d) razvija 160 konja, u jačoj izvedbi 220d ima 194 konja, a u najjačoj 300d čak 258 konja. Osim navedenih, u ponudi će biti i sljedeći benzinski motori: C 160 sa 129 konja, C 180 sa 156 konja, C 300 s 258 konja, C 400 s 333 konja, C 43 AMG s 390 konja, C 63 AMG s 510 konja te najslabiji dizel C 180d sa 122 konja. Najzanimljiviji C 200d ima početnu cijenu od 278.500 kuna, ali, realno, to je samo simbolična cijena jer Mercedes zahtijeva i dodatnu opremu.