https://www.youtube.com/watch?v=SkxAFPKJMqw
Dugonajavljivana nova Mercedesova A-klasa napokon je ugledala svjetlo dana. Prema najavama, trebala bi značiti veliki korak naprijed za njemačku tvrtku i svakako pokazuje da za trokraku zvijezdu više nema razlike bilo da je riječ o najmanjemu modelu, u ovom slučaju o A-klasi, ili najvećemu, odnosno najluksuznijoj S-klasi.
U odnosu na prethodnika nova A-klasa duža je 12 centimetara, šira dva centimetra te viša jedan centimetar. Sve to, logično, daje više prostora u unutrašnjosti, što je bila zamjerka dosadašnjemu modelu. Osim čistih centimetara Mercedes je napravio pravu malu revoluciju u kokpitu: digitalni instrumenti sada su sastavni dio vozila i kupac može birati među nekoliko verzija digitalnih ploča. Naravno, što je veća i bolja, to je skuplja.
https://www.youtube.com/watch?v=wU-WCHvClQ0&t=118s
Razlika između starog i novog
Izvana nova A-klasa slijedi novi dizajnerski trend koji je postavio model CLS. Doduše, nije riječ o revoluciji kakvu je izazvao model A-klase koji se pojavio 2012., ali postoji jasna razlika između stare i nove A-klase. U opremi Mercedes nudi jednake mogućnosti kao kod većih limuzina, pa tako novi model može biti opremljen Distronicom, koji prati vozilo ispred pred vas, i drugim novotarijama na polju sigurnosti i komfora. Ponuda motora na početku se svodi na tri jedinice: dva benzinska i jedan dizelski agregat.
Novost – benzinac A200
Potpuna je novost benzinski model A200 jer je riječ o 1,4-litarskome četverocilindričnom turbomotoru razvijenom u suradnji s Renaultom koji premijeru ima upravo u A-klasi. Razvija najveću snagu od 163 konja i omogućuje isključivanje dvaju cilindara ako nisu potrebni, što znači i manju potrošnju. Model A250 ima dobro poznati dvolitarski agregat koji, pojačan za šest konja, sada razvija čak 224 konja. Boje dizela brani i poznati 1,5-litarski motor, također plod suradnje s Renaultom i trenutačno najtraženija verzija u Hrvatskoj.
U novom ruhu dobio je sedam konjskih snaga pa ih sad ukupno ima 116. Mjenjač može biti klasični ručni sa šest brzina ili, za slabiji benzinac i dizelaš, novi automatski s dvije spojke sa sedam brzina koji je Mercedes otkupio od tvrtke Getragov, a A250 ima dobro poznati Mercedesov automatski mjenjač također sa sedam stupnjeva prijenosa. Pogon je serijski na prednje kotače, a dostupna je i izvedba 4Matic. Nova A-klasa u Hrvatsku dolazi u svibnju. Cijene još nisu poznate, ali trebale bi biti više od dosadašnjeg modela.