Godina 2018. bila je godina preokreta za Zagrebački velesajam. Naime, uz povratak pravne osobnosti, nakon 11 godina ostvarili smo pozitivan poslovni rezultat.
Prošli smo i kroz tri velika izazova u posljednjih nekoliko godina. Prvi kompleksan izazov, oživljavanje sajamske djelatnosti i povratak povjerenja poslovne javnosti, a sve uz upravljanje krizom likvidnosti, uspjeha i potencijala, uspješno je savladan. Uslijedio je strateški zaokret s implementacijom potpuno novog poslovnog modela. Sve navedeno rezultiralo je stabilizacijom poslovanja, ostvarenjem organskog rasta i ulaskom u zonu pozitivnog rezultata, sve bez značajnijih investicija i ulaganja, što je možda bio i najteži izazov.
Promijenili smo se.
Aktivnost poslovanja utrostručila se. Angažman prostora namijenjen sajmovima i događanjima u 2018. godini povećan je na gotovo 260 dana u godini s prosječnih 110 dana u prethodnom razdoblju. Naši brendovi postigli su izvrsne rezultate, posebice Ambienta koja je revitalizirana programski i sadržajno, od vitalnog interesa bio je povratak Zagreb Auto Showa kao i dvoznamenkasti rast Nautike, te kvalitativni iskorak Interlibera i Infogamera. Ključni pokazatelji izvedbe i uspješnosti djelatnosti sajmova, događanja i zakupa u kontinuiranom su porastu.
U 2019. godini očekuju nas novi poslovni izazovi. Postavili smo visoke ciljeve. U procesu smo digitalne transformacije, uvođenja novih tehnoloških rješenja, razvijanja novih kompetencija i projekata temeljenih na digitalnom doživljaju. Slijedi njihova implementacija, uz prilagodbu i nadogradnju resursne baze i poslovnih procesa.
Posebice smo ponosni na 110 godina kontinuiranog rada i djelovanja Zagrebačkog velesajma, što ćemo proslaviti svečanom akademijom u Hrvatskom narodnom kazalištu u studenom 2019.
Zagrebački velesajam oduvijek je bio dio identiteta Grada Zagreba. Stoga je najbolja vijest od našeg utemeljenja 1909. najava izgradnje novog, moderno monumentalnog, multifunkcionalnog sajamsko-kongresnog centra sa svim potrebnim pratećim sadržajima.
Uspjeli smo i u nakani učvršćivanja relevantnih internacionalnih partnerstava, što je rezultiralo repoziconiranjem i osnaživanjem segmenta međunarodnog poslovanja.
U istraživanju i osluškivanju potreba gospodarstva, kao i u pronalaženju i kreiranju novih usluga, vode nas naša vizija i razvojna strategija, iskustvo i znanje te sinergijsko djelovanje, razumijevanje i vlasnička potpora Grada Zagreba. Možda ćemo ponekad i pogriješiti, no put do ciljeva koje smo izabrali, zasigurno će se otvoriti. Bit će izazovno, znamo. Ali, snaga za njihovo prevladavanje izvire iz naših izlagača, posjetitelja, prijatelja Zagrebačkog velesajma, kao i ukupne poslovne i društvene zajednice.
I dalje se mijenjamo. Ponosni smo na dosadašnju transformaciju, nastavljamo kreirati ono što smo zamislili i slijedimo i nadalje tijek pozitivne energije.