FlixBus, europski br.1 u prijevozu putnika, priprema ulazak na američko tržište. Nakon što se proširio na 26 europskih zemalja, FlixBus svoj poslovni model širi i na američko tržište. U međuvremenu jačanje Hrvatskog tržišta kao ključne zemlje CEE regije te ostatka regije i europskog tržišta i dalje jača.
Nakon što je Europa prepoznala FlixBus kao uspješan poslovni model koji zadovoljava potrebe za putovanjima suvremenog putnika kao i jednostavnost u planiranju putovanja, europski start-up planira širenje prema Silicijskog dolini.
- Na američkom tržištu događaju se ogromne promjene kada je u pitanju sektor prijevoza putnika – javni prijevoz i održiva putovanja postaju sve važnija. FlixBus želi biti dio tih promjena te Amerikancima ponuditi povoljnu i ekološki prihvatljivu alternativu u prijevozu, izjavio je suosnivač FlixBusa, André Schwämmlein.
>>>FlixBus otvorio prvu liniju unutar Hrvatske, započeo s razvojem domaće zelene mreže
Inovativan poslovni model FlixBusa odavno se pozicionirao na europskom tržištu. Uska suradnja s lokalnim autobusnim partnerima omogućila je i rast i razvoj lokalnog gospodarstva. Po istom principu FlixBus započinje širiti mrežu i u Americi.
Nakon otvorenih ureda u Berlinu, Münchenu, Parizu, Zagrebu, Milanu, Amsterdamu, Stockholmu, Aarhusu, Pragu i Budimpešti, FlixBus dodaje Los Angeles na ovu listu. Manji tim ključnih ljudi za razvoj poslovanja na američkom tržištu već je zaposlen.
Hrvatska te ostatak CEE regije nastavlja jačanjem tržišta
U 2018. godini plan je Hrvatsku učiniti zelenom međusobnim povezivanjem većih, ali i manjih destinacija diljem zemlje. Ovim povezivanjem FlixBus nastoji ponuditi dobro organizirani urbani prijevoz koji je sposoban odgovoriti na današnje sve veće potreba putnika za jednostavnost u kretanju. Prva takva domaća linija pokrenuta je u rujnu ove godine te spojila Osijek s Varaždinom i Čakovcem. Na razini regije, jača mreža međunarodnih linija u Bosni i Hercegovini te Srbiji. A regiji će se tijekom 2018. godine pridružiti i Makedonija te Crna Gora.
- Jedino uz funkcionalno europsko tržište, možemo biti uspješni i na američkom tlu, dodao je André.