Najveća svjetska prehrambena kompanija Nestle u utorak je priopćila kako je zaključila sporazum kojim je osigurala pravo na prodaju proizvoda američkog proizvođača kave Strabucksa izvan njegovih kafića.
Švicarski div najavio je u svibnju kako će platiti 7,15 milijardi dolara (6,13 milijardi eura) za pravo na prodaju Starbucksove kave na globalnoj razini.
Prema dogovoru, oko 500 zaposlenika Starbucksa u SAD-u i Europi pridružit će se Nestleu, priopćila je švicarska tvrtka.
„Sa Starbucksom, Nescafeom i Nespressom okupit ćemo najpoznatije svjetske brandove kave. Izvanredna suradnja dva tima rezultirala je brzim završetkom sporazuma koji će otvoriti put daljnjim mogućnostima rasta”, rekao je izvršni direktor Nestlea Mark Schneider.
>>> Nestle kupio pravo na prodaju Starbucksovih proizvoda za 7 milijardi dolara
Sporazum će prema priopćenju značajno povećati Nestleov portfelj u Sjevernoj Americi.
Bloomberg News piše da Nestle već godinama muku muči sa slabim rezultatima na američkom tržištu.
Pod Schneiderovim vodstvom tvrtka je odredila kavu kao ključni prioritet u strategiji rasta, pogotovo u SAD-u.
Otkad je Schneider preuzeo dužnost izvršnog direktora u siječnju 2017. godine, grupa je kupila većinski udio u američkom brandu Blue Bottle Coffee a postali su i vlasnici branda Chameleon Cold Brew.
I u Starbucksu očekuju da će im sporazum s Nestleom donijeti povoljan vjetar u leđa.
"Povezivanje vodećeg maloprodajnog lanca kave, najvećeg svjetskog proizvođača hrane i pića i najveće baze kućanskih aparata za kavu koja raste iz dana u dan pomaže nam da proširimo prisutnost branda Starbucks širom svijeta i ujedno osiguramo dugoročnu vrijednost za naše dioničare", naglasio je je izvršni direktor Kevin Johnson.